صدور سند مالکیت 15 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان مرکزی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حمید شایان مهر، مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی گفت: 100 درصد اراضی زمینی بوده است. تثبیت شده و بیش از 99 درصد با صدور اسناد مالکیت تکمیل شده است.

شایان مهر تصریح کرد: امروزه تمامی تشکیلات در حوزه اجرا الکترونیکی است و در راستای اهداف کلان سازمان، تمامی تشکیلات به روز است.

وی ادامه داد: در زمینه ثبت مشاغل، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی رتبه اول تا پنجم کشور را دارد.

مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان مرکزی گفت: در بحث تثبیت اراضی کشاورزی، تفسیری از قانون جلوگیری از ریزش اراضی وجود داشت که در اختیار سازمان ثبت و ثبت قرار گرفت. جهاد کشاورزی با مصوبه شورای قضایی استان که منجر به تسریع در صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی شد.

شایان مهر گفت: کل اراضی کشاورزی استان مرکزی 477 هزار هکتار است که 10 درصد آن به این معناست که نزدیک به 47 هزار هکتار تثبیت شده و 15 هزار هکتار نیز منجر به صدور سند شده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده با حمایت همکاران استانی در سازمان ثبت اسناد و املاک، شورای قضایی و نهادهای مرتبط بوده است و امروز شاهد هستیم که استان مرکزی جزو اولین استان های کشور در زمینه زمین و اسناد است. ثبت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید