صدور مبانی فکری امام به تمام دنیا/ انقلاب اسلامی امید و پناه مستضعفان جهان است.


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843442

گودرزی گفت: امروز مبانی فکری حضرت امام (ره) در سراسر جهان منتشر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: وقتی می گوییم امام خمینی (ره) یعنی رهبری که اصول و مبانی فکری خاصی دارد و اگر ارکان اساسی بنیانگذار انقلاب را نبینیم یا درک نکنیم. نادرست و نادرست نسل های آینده برای نمایندگی دنیا، در واقع ما شخصیت امام (ره) را تحریف کرده ایم.

وی افزود: خط امام و مبانی فکری امام به معنای مردم سالاری است یعنی. صیانت از حقوق مستضعفان، حفظ کرامت انسانی، استکبار ستیزی و ولایت مداری، شیوه زندگی و سیاست های حکومت امام و به معنای تلاش برای پاسداری از دستاوردهای امام است. انقلاب اسلامی ایران؛ انقلابی که حاصل مصائب امام و خون شهدا و متعلق به همه آحاد ملت است و سهامداران اصلی آن مردم هستند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس گفت: انقلاب اسلامی آمده و به ایران عظمت و عزت بخشیده و نگاه و جهت الهی را در انگیزه ها و اراده ها متبلور کرده است. انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است و قطعاً در مسیر رشد و ترقی قرار دارد و ما نیز در این مسیر در حال آزمایش هستیم که هر کدام چه نقشی در دفاع از دستاوردهای انقلاب داریم و خواهیم داشت.

گودرزی با بیان اینکه امروز وعده و آرمان های امام (ره) محقق شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران همانطور که پس از سفری باشکوه وارد دور دوم می شود و گام دوم را برمی دارد، تا حدی خیانت شده است. جهان امروز است که مبانی فکری امام در سراسر جهان منتشر شد و به همین دلیل است که امروز انقلاب اسلامی خط و رویکرد جدیدی در جهان شکل می دهد و انقلاب پناهگاه و امید و پناه مستضعفان شده است و الگویی برای آزادیخواهان شود.

وی گفت: در سال های بعد از انقلاب برای رسیدن به قله سختی ها را پشت سر گذاشتیم و امروز در حال صعود هستیم و البته برای رسیدن به این نقطه دشواری هایی وجود دارد و البته دشمن هم سنگ اندازی می کند و توطئه نمی خواهد. به اوج برسد، اما همه این توطئه ها، وحدت ملت و انسجام ملی را خنثی می کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک همانطور که مراحل سخت و پیچ ها و گذرگاه های سختی را پشت سر گذاشتیم با وحدت ملی می توانیم این راه را ادامه دهیم و با عدالت پیشرفت کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید