صدیکی: حوادث اخیر برنامه ریزی شده بود. شبکه های مجازی به خصوص توییتر فعالیت خود را 10 برابر افزایش دادند. فیلترشکن هم ارائه کردند؟

صدیکی: حوادث اخیر برنامه ریزی شده بود.  شبکه های مجازی به خصوص توییتر فعالیت خود را 10 برابر افزایش دادند.  فیلترشکن هم ارائه کردند؟

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: همانطور که رهبر نورانی حکیم، فرزانه فرمانده جنگ نرم و سخت و نائب امام زمان(عج) فرمودند: این اتفاقات اخیر، مشکلات جزئی و بهانه ها و مشکلات وجود دارد، مشکل اصلی این است که دنیای سلطه و استکبار، آمریکا و صهیونیسم در حال جنگی سرسام آور با حق و دین خدا هستند. از روزی که پرچم دین در این دیار در دامان اهل بیت (ع) در دستان عالمی برافراشته و نفوذناپذیر آن را با قدرت و دنیای سلطه و توطئه و خیانت و جنایت نگاه داشت. بهترین کار تخریب آن بود.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در این 43 سال روزی نبود که دشمن دشمنی نکند. ابتدا آشوب های قومیتی ایجاد کردند و حرکت جنایتکارانه منافقین بیش از 17 هزار نفر از مردم ما مانند شهید مدنی، دستگیب و اشرفی اصفهانی را به خاک و خون کشید و به مردم رحم نکردند. اموال مردم را گروگان گرفتند، نگران هیچ خیانتی نبودند، همچنین شهادت شهید بهشتی و مسئولان نظام جمهوری اسلامی که در خون خود گناه کردند، جرمشان بود، اما به برکت این خون ها بصیرت و وحدت ایجاد شد و مردم آنها را از صحنه تاریخ بومی حذف کردند و از کشور بیرون کردند.

وی گفت: وقتی دیدند در آن مسیر به هدف خود نرسیده اند، جنگ را آغاز کردند و صدام یک عنصر جاهل و مستکبر را تشویق کرد و جنگ جهانی را علیه ایران به راه انداخت. اما مردم ما زیر پرچم ولایت خم ابرویی نکردند و به امام خود اقتدا کردند و تا آخر ایستادند و نصرت خدا و نزول برکات الهی را یافتند و آتش جنگ بر ما سرد شد. جنگ تحریم از ابتدا شروع شد و سال به سال تشدید شد و اغتشاشات 88 و 98 و غیره. فشارهای جدیدی بود که تدارک دیده شد، اما در همه اینها به برکت اخلاص و علم و رهنمودهای الهی ائمه انقلاب علیه این توطئه های پیچیده و رهبری و متصل به غیب و بر اساس فراخوان ها توانستند این توطئه ها را خنثی کنند. و انقلاب محافظت شد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: حادثه اخیری که طراحی شد و توطئه عظیمی توسط استکبار آمریکا تهیه شد. همانطور که حضرت امام خامنه ای فرمودند، من به صراحت می گویم که فرماندهی این اغتشاشات و اغتشاشات در دست رئیس جمهور آمریکا، صهیونیست ها و برخی کشورهای مرتبط مانند عربستان سعودی است. دلیل این نفرت هم همان است که گفتم، اینها تاریکی است و با نور نمی توان ساخت. آنها از ایران قدرتمند و قدرتمند می ترسند و این برایشان غیرقابل تحمل است.

وی خاطرنشان کرد: من می گویم این برنامه ها برنامه ریزی شده بود زیرا در هر شهر چند نفر راهپیمایی کردند و مردم با آنها همراهی نکردند. تهیه این گروه که یکبار هم اتفاق نمی افتد، به صورت گروهی در همه شهرها و استان ها با سبک خاصی است. چاقو زدن و کشتن، سوزاندن قرآن، سوزاندن مساجد و انواع جنایات و جنایات را آموزش دیده و از قبل آماده شده بودند. شخصيت رذل و رذل آمريكا و مقامات ارشد آمريكا علناً حمايت و كمك تبليغاتي خود را اعلام كردند و كشورهاي اروپايي مانند انگلستان نيز با آنها موافق بودند و يكي از مقامات انگليسي اين وقايع را با فروريختن ديوار برلين تشبيه كرد. یعنی همانطور که آلمان شرقی با فروریختن دیوار ویران شد، رژیم ایران نیز با این اقدامات فرو خواهد ریخت. این تبلیغات بی‌بی‌سی، من، تو و ایران اینترنشنال و شبکه‌های مجازی به‌ویژه توییتر که فعالیت خود را 10 برابر کرده و فیلترشکن ارائه می‌کردند نمونه‌ای از این همکاری و هماهنگی بود. در مراحل مختلف در شهریور ماه، مامورانی از فرانسه که در کردستان در مرزهای ایران آموزش دیده بودند، دستگیر شدند و با ارائه دو خبر جعلی توانستند ذهن های خالی و احساساتی را مشوش کرده و آنها را برای اقدام علیه کشور خود عصبی کنند.

صدیکی بیان کرد: از آنها تجهیزات و ادوات کشف شد و بر اساس اطلاعیه وزارت اطلاعات مشخص شد که پشت انفجار دو هواپیما و مرکز صنعتی بوده و همگی با برنامه ریزی و الهام از بیگانگان بوده اند. مرزهای شمال شرقی ما نیز کانون تجمع گروه‌های متخاصم که با صهیونیست‌ها توطئه کرده‌اند، بوده است و این دلایلی است که نشان می‌دهد دشمن تلاش کرده است تا به استقلال و اقتدار ایران حمله کند.

امام جمعه تهران با تاکید بر اینکه ما مسلمان و موحد و اهل قرآن هستیم و ولایت داریم و ولایت فقیه را ادامه نهضت انبیا می دانیم، گفت: ما معیار هستیم. حامل اسلام است و اگر این خط شکسته شود، انسجام، وحدت و استحکام و عزت و دین ما که از ایمان به اسلام و ایمان به ولایت فقیه با قداست خود او نشأت می گیرد، به هم می ریزد.

وی ادامه داد: در حملات و حملات آنها نقاط هدفی هستند که برای ما مانند تسبیح هستند و با اتصال آنها ریسمانی ایجاد می شود که اتحاد ما را برقرار می کند. جوانان در دفاع از حرم داستانی درخشان برای ما به یادگار گذاشتند. نسل جوان ما در خط مقدم جبهه است، می خواستند نسل جوان را بد نام کنند تا نشان دهند که از جبهه شکستند و شهادت دادند، اما فقط هزاران نفر در سراسر کشور گرفتار شدند. اما این جوانان در اربعین پاسدار حرم حضرت رقیه بودند و در قالب بسیج حلال مشکلات هستند، تجربه درخشانی دارند. در واقع کورکورانه می خوانند، جوانان ما زیر پرچم حسین بن علی خواستار شهادت و حفظ عفاف و حجاب همسرانشان هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی حوادث در دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها را هدف قرار دادند. آنها می خواستند از دانشگاه شریف انتقام بگیرند. چون دانشگاه شریف هیئتی از فاطمه زهرا(س) دارد که گاهی شصت هزار شنونده دارد. در این دانشگاه اساتیدی هستند که در کنار دانشجویان ما از دانشکده حضور دارند و در بعد علمی و فرهنگی فعالیت کرده اند. می خواستند در آنجا زهر بریزند و خیلی زود معلوم شد که تلاششان بی نتیجه است.

وی در ادامه گفت: اینکه چند تن از ورزشکاران و مجریان اظهار نظر کردند، مهم نبود.

صدیقی نقش مردم و ولایت را در همه پیروزی ها حرف اول را می زند و می گوید: مردم با انقلاب و ولایت هستند و تا آخر ایستادند تا عزت و ناموس خود را حفظ کنند. جانفشانی رزمندگان، صلابت و حضور بی نهایت ستودنی نیروی انتظامی دلاور و سرافراز ما که از اول انقلاب تا کنون امتحان خود را پس داده و در همه شرایط در کنار بسیج، ارتش، ارتش و مردم ایستاده اند. بر کسی پوشیده نیستند و در این مرحله خوشحالند. بسیجی درخشید و مردم مظلوم بودند اما آن مرحله را با قدرت پشت سر گذاشتند. پلیس در همه جا حافظ آبرو و آرامش مردم و کشور بوده و ما از این تلاش ها قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه انشاءالله دشمنی می تواند موجب خیر شود، اظهار داشت: آنها قصد حمله به پلیس را داشتند اما ناکام ماندند. برخی از املاک نسبت هایی به پلیس ما دادند که معلوم بود دلیلی برای آن ندارند، اما در شعله ور شدن آتش آشوب ها نقش داشتند، باید جبران کنند وگرنه در خون پاک شهدا نقش دارند.

دیدگاهتان را بنویسید