صف های مکرر با جدول تخصیص سوخت شکسته شد


ساعت: 11:27
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887024

صف های طولانی بنزین که در روزهای گرم و طاقت فرسا باعث دردسر مردم رودبار شد، توسط فرماندار رسیدگی و جدول سهمیه بندی در این شهرک با پیگیری رسانه ای اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمان، صف های مکرر گاز در رودبار جنوب در هفته های اخیر به یکی از بزرگترین مشکلات این شهرک تبدیل شده است.

صف های طولانی دریافت گاز در جنوبی ترین نقطه کرمان در روزهای گرم و طوفانی، ساکنان این منطقه از کشور را متضرر کرد.

پیگیری های رسانه ای و مطالبات مردمی فرماندار رودبار جنوب را بر آن داشت تا با مدیرعامل شرکت نفت استان کرمان برای تسریع در روند سوخت رسانی به رودبار جنوب تماس بگیرد.

کمبود بنزین باعث شورش مردم می شود

پرورش در گفتگوی تلفنی با مدیرعامل شرکت نفت استان گفت: چند روزی است که مردم این شهرستان از کمبود بنزین گلایه دارند و این مشکل اعصاب آنها را به هم ریخته و زندگی آنها را مختل کرده است.

وی با بیان اینکه این مشکل باید به صورت اساسی حل شود، گفت: صف های طولانی بنزین، خستگی رانندگان و دیگر مشکلات ناشی از کمبود بنزین در این شهرستان باعث آشوب مردم شده است.

برنامه جدول کمیت سوخت در رودبارجنوب اجرا می شود

نورالدینی مدیر عامل شرکت نفت استان در گفتگوی تلفنی با فرماندار رودبار جنوب گفت: جدول تخصیص سوخت در رودبار جنوب از 19 مرداد ماه معرفی می شود و مبلغ تراکنش در کارت جایگاه 250 خواهد بود.

وی تصریح کرد: سقف پارکینگ را به 20 لیتر تغییر می دهیم و پارکینگ داران موظفند برای هر خودرو 20 لیتر بنزین تهیه کنند.

سوخت بدون نوبت به رودبار زبون ارسال می شود

نورالدینی مدیر عامل شرکت نفت استان گفت: تاکنون در صدد بوده تا سوخت مورد نیاز به رودبار جنوب شهرستان از رده خارج شود.

وی گفت: با کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خودروهای بومی را شناسایی و به موضوع کدگذاری سرعت می دهیم.

نورالدینی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمان گفت: از مردم می خواهیم به حقوق دیگران احترام بگذارند و در رعایت جدول سهمیه بندی سوخت همکاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید