صهیونیست ها برای استکبار خود حد و مرزی نمی شناسند


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835118

بهروز مردانی نژاد کرشاس در امور سیاسی گفت: امروز رژیم صهیونیستی درمانده‌تر است و قدرت مقاومت بیش از هر زمان دیگری است و هر روز بر این قدرت افزوده می‌شود و تنها راه مقابله با کسی که منطق را قبول ندارد، منطق مقاومت است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسائل سیاسی بهروز مردانی نژاد کرشاس در گفت و گو با جهان بین نیوز; وی با تاکید بر اینکه یهودیت به عنوان یک دین برای ما محترم است، گفت: صهیونیسم یک ساختار سیاسی ظالمانه است که توسط انگلیس و آمریکا شکل گرفته و حکومتی باطل ایجاد کرده است.



مردانی نژاد ادامه داد: صهیونیست ها از سال 67 اعلام موجودیت کردند و جنگ های متعاقب آن و گسترش آمار زیرساخت ها را دامن زدند. با خیانت حاکمان عرب، این کشور دروغین گسترش یافت و امروز شاهد تهدید صهیونیست ها به صحن مقدسه هستیم. «مسجد اقصی».

وی با اشاره به اینکه با ظهور انقلاب اسلامی و پدیده انقلاب اسلامی محدودیت های اسرائیل آغاز شد، گفت: با تشکیل گروه های مقاومت در فلسطین و لبنان این محدودیت ها تشدید شد و شکست رژیم صهیونیستی را می بینید. “شاد.

مردانی نژاد افزود: پس از جنگ بین حزب الله لبنان و غزه، این شکست ها آغاز شده و اکنون به دلیل فشارهای جبهه مقاومت چه در داخل فلسطین و چه از طریق غزه، مشکلاتی برای این رژیم وجود دارد و البته اختلافات داخلی نیز به وجود آمده است. و آن هم به دلیل وعده‌های توخالی بنیان‌گذاران رژیم صهیونیستی بود که اکنون نتوانستند به آن وعده‌ها عمل کنند و مهاجران یهودی نتوانستند در فلسطین اشغالی کار کنند و همین امر باعث افزایش نارضایتی‌ها در طول روز شد.

وی گفت: مقاومت نیروهای مقاومت چه در داخل و چه در اطراف فلسطین باعث ایجاد حس ناامنی در بین مردم این رژیم شده است و این ناامنی در واقع باعث می شود که موجی از مهاجرت معکوس شکل بگیرد.

مردانی نژاد با اذعان به اینکه طبق تحقیقات انجام شده در سال 2003، مهاجرت معکوس بیشتر از مهاجرت داخلی است، گفت: علیرغم تلاش رژیم صهیونیستی برای حفظ ساکنان در آنجا، امنیت برای ساکنان وجود ندارد، بنابراین مهاجرت معکوس صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دلیل استکبار و درک مشکلات، اصل تاریخ را درک می کند، اما در عمل نمی خواهند این را بپذیرند و اذعان کنند، می دانند که این رژیم پایدار نخواهد بود و نمی تواند ماندگار باشد.

مردانی نژاد گفت: مردم فلسطین تنها راه مقاومت را دیدند و امروز همه مسلمانان باید در دفاع از مردم فلسطین و با حمایت از مسجدالاقصی به پا خاستند و روز قدس را جشن بگیرند.

وی در پایان گفت: تاریخ نشان داده است که همه در روز قدس حضور دارند و جبهه مقاومت را تنها نمی گذارند و پاسخی کوبنده و خصمانه به رژیم صهیونیستی می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید