عده ای نان سفره انقلاب می خورند اما نمک را نمی شناسند/ عوامل مخل امنیت جامعه را باید جدی گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه و رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با بیان اینکه اعتراض حق شهروندی است، اما این مقوله با اغتشاش فرق می کند، تصریح کرد: اما در اتفاقات اخیر بحث اعتراض مطرح نشد، هرچند با این بهانه شروع شد، اما اصل دین و نظام مورد هدف قرار گرفت.

وی افزود: در همه کشورهای دنیا با اغتشاشات به شدت برخورد می شود، حتی اگر رئیس جمهور کشوری باشد که خود آمریکایی ها اینستاگرام ترامپ را می بندند.

این نماینده مجلس اظهار داشت که در هیچ جای دنیا پلیس و آمبولانس را نمی سوزانند. نمی دهند و حتی اگر اتوبوس را آتش بزنند و به اموال عمومی آسیب برسانند، پس از مدتی در جامعه آزاد می شوند.

سبزی اذعان داشت: در ترکیه پس از کودتای نافرجام 50 هزار نفر از مشاغل دولتی اخراج شدند اما در اینجا عده ای از دولت حقوق می گیرند و افرادی مانند سلبریتی ها، برخی از مقامات و اشراف برای خود برج بیتالمال ساخته اند اما در مواقعی مانند حوادث اخیر. ، نه تنها جامعه را به آرامش دعوت نمی کنند، بلکه به شورش می پردازند.

وی افزود: عده ای از سر سفره جمهوری اسلامی نان می خورند اما نمک بلد نیستند مانند آقای مهران مدیری که 30 میلیارد تومان از بیت المال گرفت اما شورش را تحریک کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تاکید کرد: متخلفان نباید از خود راضی باشند و با متخلفان امنیت عمومی برخورد جدی شود.

این نماینده مجلس گفت: نظام جمهوری اسلامی که روز به روز در دنیا فعالانه رو به جلو حرکت می کند و الگو است، قطعاً از اقدامات برخی معاندین و این آتش بازی ها متضرر نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید