ضبط جذاب ستاره پرسپولیس و یحیی

ضبط جذاب ستاره پرسپولیس و یحیی

مهدی ترابی یکی از بازماندگان جدیدترین لیست خرید برانکو ایوانکوویچ است. برانکو ترابی را متقاعد کرد که در تعطیلات به پرسپولیس بپیوندد و امضای قرارداد کافی بود تا برچسب پرسپولیس را برای همیشه روی پیشانی این شاه ماهی نقل و انتقالات بچسباند و در زمان کالدرون و طلسم یحیی نیز آن پیراهن را حفظ کند.

او در دیدار با هواداران برای صد و پنجاه و ششمین بار پیراهن پرسپولیس را در تمامی رقابت ها به تن کرد تا رکورد همایون بهزادی، اسطوره باشگاه پرسپولیس را پشت سر بگذارد. زنده یاد بهزادی که از سال 52 چهره درخشان دربی معروف به حساب می آید، 6 فصل برای پرسپولیس بازی کرد و شاید اگر تعداد بازی ها اینطور بود می توانست به 200 مسابقه هم برسد.

در نهایت همایون بهزادی به دلیل مصدومیت مجبور به خداحافظی زودهنگام شد و نتوانست آن طور که می خواست فوتبالش را تمام کند وگرنه با کیفیتی که زنزد هم نسلش به آن شهرت دارد، احتمالا سال های بیشتری در یک بازی می کرد. پیراهن پرسپولیس.

نکته جالب اینکه مهدی ترابی در شب از روی ارسال همایون بهزادی روی دروازه پرسپولیس تاثیر گذاشت و یک پاس گل هم داد که در تصمیمی بحث برانگیز از سوی داور مردود اعلام شد.

ترابی در پایان فصل این فرصت را دارد که به جمع بیست بازیکن برتر تاریخ پرسپولیس اضافه شود.