ضربه رونالدو به احمد نور، تراکتور به پیانیچ!

نقل قول برای دوره جدید این پیکارها انجام شده و ایران سهمیه 1+3 را دارد. تیم های پرسپولیس، نساجی و سپاهان مستقیم به مرحله گروهی می روند و تراکتورسازی نیز کار خود را در پلی آف آغاز می کند. پیش از این گفته می شد تبریزی ها باید به مصاف شباب الاهلی بروند اما حالا نحوه برخورد تیم ها با یکدیگر تغییر کرده است.

وب سایت Footy Rankings که در سال های اخیر همه اخبار این رسانه در لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داده است، نحوه صف آرایی تیم ها در مرحله پلی آف را در مقابل یکدیگر اعلام کرده است. زمانی که یازده تیم برای رسیدن به مرحله گروهی تلاش می کنند، از این باشگاه ها چهار تیم به مرحله اصلی می رسند.

به گزارش این رسانه، تراکتورسازی در مرحله پلی آف به عنوان چهارمین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف برنده دیدار شارجه امارات و باشوندرا کینگز بنگلادش برود. زمان و مکان برگزاری این مسابقه هنوز مشخص نشده است، اما گفته می شود دور نهایی پلی آف در روزهای 22 و 23 آگوست (31 اوت و 1 سپتامبر) برگزار می شود.

در دیگر بازی مهم پلی آف، شباب الاهلی که احمد نوراللهی و در حال حاضر مهدی قیدی را در اختیار دارد، ابتدا باید به مصاف الوحدات اردن و سپس در صورت پیروزی با النصر در دیداری سخت برود.

البته قرارداد احمد نوراللهی با این تیم به پایان رسیده و ادامه حضور او در شباب الاهلی مشخص نیست. مهدی کایدی نیز با این تیم قرارداد دارد و باید دید سرنوشت او چه خواهد شد اما در صورت ادامه فوتبال این دو بازیکن در تیم امارات تقابل آنها با ناصر و رونالدو جالب خواهد بود.

در دیگر دیدارهای پلی آف المالیک ازبکستان به مصاف السیب عمان می رود و برنده آن دیدار باید با الوقره قطر دیدار کند. در آخرین دیدار این دور تیم های العربی قطر و نوف باخور ازبکستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

* دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

بازی اول: النصر عربستان – برنده شباب الاهلی / الوحدات اردن

بازی دوم: تراکتور – شارجه امارات – باشوندارا کینگز بنگلادش

بازی سوم: الاوکرای قطر مقابل الممالک ازبکستان / الصائب عمان

بازی چهارم: العربی قطر مقابل نوف باخور ازبکستان

دیدگاهتان را بنویسید