ضرب و شتم دومین پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج

ضرب و شتم دومین پرستار بیمارستان شهید جلیل یاسوج

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج وضعیت این پرستار مجروح را خوب عنوان کرد و گفت: این پرستار هم اکنون در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری است.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج از ضرب و شتم و زخمی شدن دومین پرستار این بیمارستان توسط خادم بیمار خبر داد.

علیرضا جلیل در گفت وگو با ایسنا به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و اظهار داشت: این حادثه به دلیل اختلاف مالی که تحت پوشش بیمه نبوده رخ داده است.

وی افزود: به همین دلیل دو مهماندار بیمار با تریاژ اورژانس بیمارستان درگیر شدند که یکی از متصدیان با مشت به زیر چشم خواهرمان زد و چشم همکارمان را مجروح کرد.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج وضعیت این پرستار مجروح را خوب عنوان کرد و گفت: این پرستار هم اکنون در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری است.

جلیل تصریح کرد: منتظر نظر چشم پزشک در مورد وضعیت طبقه ای چشم این خواهر هستیم.

وی با بیان اینکه بیمار تحت مداوا و ترخیص قرار گرفته بود، ادامه داد: سه نفر از همراهان بیمار عامل تعرض به پرستار بوده و متواری شده بودند.

خانم یزدان پناه، مدیر خدمات پرستاری بیمارستان شهید جلیل یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ساعت 23:30 شامگاه جمعه 26 دی ماه 1402 یکی از همکاران پرستار ما در تریاژ مورد ضرب و شتم خدمه بیمار قرار گرفت. بخش ناحیه چشم آسیب دیده است

وی افزود: زمانی که بیمار به بیمارستان مراجعه کرد در فرم تریاژ اطلاعات بیمار را معارض اعلام کردند و این اطلاعات نیز در تریاژ ثبت شد و بیمار تحت درمان قرار گرفت، سپس پدر بیمار به تریاژ گفت درگیری ننویس. و وقتی یکی از همکاران ما در بخش تریاژ گفت که اطلاعات اولیه شما ثبت شده است، با او درگیر شد و با مشت به سینه او زد و یکی دیگر از همکارانش با مشت به چشم همکارمان زد و فرار کرد. دور.

یزدان پناه اظهار داشت: همکار پرستار مصدوم در حال حاضر برای ادامه درمان و معاینه چشم در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری است اما شبکیه چشم وی نیاز به معاینه توسط پزشک متخصص دارد.

مدیر خدمات درمانی بیمارستان شهید جلیل یاسوج در خصوص تحصن و تجمع کادر درمانی و کادر درمانی این بیمارستان گفت: همکاران ما در اعتراض به این حادثه در بیمارستان تجمع کردند که پس از حضور برخی از مسئولان بیمارستان به پایان رسید. دانشگاه علوم پزشکی از جمله آنها به کار خود بازگشتند.

لازم به ذکر است که حدود ساعت 2:30 بامداد روز شنبه 20 دی ماه 1402 یکی دیگر از پرستاران این بیمارستان که در حال رسیدگی به بیماران بود توسط یکی از متصدیان بیمار مورد اصابت چاقو از ناحیه گردن قرار گرفت.