ضرورت احیای خطبه غدیر / برگزاری مراسم عقد علوی برای 55 جفت اسب


ساعت: 16:47
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881446

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد:

حجت الاسلام والمسلین صداقت، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: اهمیت واقعه غدیر بسیار زیاد است و باید به این مهم یعنی بیان خطبه غدیر توجه بیشتری کرد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی صداقت صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: در این دهه امامت و ولایت پذیرفته شده است.

و افزود: تابستان گرمی برای شهرداری از نظر کاری و فرهنگی است و امیدواریم تابستان امسال اتفاقات خوبی بیفتد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به بررسی برنامه های دهه ولایت و امامت توسط ستاد مباشر غدیر گفت: اجرای سرودهای پاتوکی و برپایی 12 ایستگاه فرهنگی صلواتی در نقاط و نقاط مختلف یک شهر. از جمله برنامه های پیش بینی شده است

صداقت تصریح کرد: کمیته فرهنگی هنری، خدمات شهری، اطلاعات، حراست، نیروهای مردمی و ستاد مباشر گدیر شهرداری یزد با توجه به احیای ستاد مباشر گدیر در دولت شهری تشکیل شد.

وی از مراجعه بیش از 90 قشر جامعه به سازمان فرهنگی برای برگزاری اعیاد مذهبی خبر داد و افزود: برنامه ریزی انجام شده در این دهه برای برگزاری رویدادهای مختلف مانند جشنواره غدیر انجام شده است. .

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بر اهمیت احیای خطبه غدیر و توجه بیشتر به این مهم تاکید کرد و اظهار داشت: بیش از 70 شورای بانوان در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند و همچنین برگزاری جلسه خطبه با موضوع غدیر و آموزش مربی با مشارکت موسسه امامت سایر اقدامات در دستور کار است.

صداقت گفت: برگزاری جشنواره عید در پارک آزادگان در روزهای 5 و 7 تیرماه، برگزاری بیش از 70 جشن در مناطق مختلف شهر و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در 3 تیر از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه امامت و ولایت است. .

وی با اشاره به تلاقی هفته ازدواج با دهه ولایت و امامت گفت: 29 تیرماه به مناسبت هفته ازدواج جشن عروسی علوی برای 55 زوج در باغ دولت آباد و بسته های فرهنگی- رفاهی برگزار می شود. به آن عزیزان تقدیم خواهد شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: برگزاری جشن بزرگ سادات، اجتماع بزرگ پهلوانی و ورزش زورحان، برگزاری اختتامیه کنگره شعر رضوی، برگزاری تور گردشگری بافت تاریخی شهر. یزد با عنوان «از وزیر تا امیر با محوریت غدیر» برپایی نمایشگاه «ذخیره طلایی» از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت با محوریت بحث مهدویت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید