ضرورت تکمیل باغ موزه ها و آثار حفاظت مقدس در خوزستان

وی با بیان اینکه خوزستان یکی از استان های مرکزی دفاع مقدس است، افزود: باغ موزه دفاع مقدس اهواز مکان تفریحی و فرهنگی است که باید تلاش کنیم هر چه زودتر تکمیل شود تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند. این فضا خوب

استاندار خوزستان در ادامه بر برگزاری هرچه بهتر دو رویداد هفته دولت و هفته دفاع مقدس در شهریور ماه تاکید کرد و گفت: برگزاری این دو مناسبت در راستای پاسداشت ارزش ها و ارزش ها است. آرمان های انقلاب اسلامی و با هماهنگی مسئولان باید برنامه های حماسی حراست مقدس به بهترین نحو انجام شود.


بهره برداری از بخشی از باغ موزه دفاع مقدس اهواز در سال آینده

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز در این جلسه به 618 شهید گمنام در استان اشاره کرد و گفت: 137 یادمان در استان داریم که 89 مورد از آنها ثبت شده است. تکمیل شده و برخی دیگر در دست بررسی و تکمیل هستند.

سردار سرتیپ عبدالرضا مرادحیتی به تصمیمات دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در خصوص پیشرفت باغ موزه دفاع مقدس تصمیمات خوبی اتخاذ شد. خوزستان و امیدواریم هر چه زودتر این پروژه به بهره برداری برسد.»

وی ادامه داد: در 21 سال گذشته این پروژه با 2 پیمانکار قوی آغاز شده است تا بتوانیم در نیمه اول سال 1402 بخشی از کار را به پایان برسانیم.

سردار سرتیپ دوم حیاتی گفت: احداث باغ موزه دفاع مقدس خوزستان با مشکلات مالی مواجه بود که در سفر رئیس جمهور و دولت به استان اعتبار خوبی تلقی شد تا بتوانیم علاوه بر باغ موزه دفاع مقدس اهواز، احداث باغ موزه های دیگر استان. بیایید تمام کنیم

مدیرکل بنیاد دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اهواز به دلیل سیل عظیم کاروان های زائران ورودی به اهواز حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید