ضرورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات مدیریت فضای مجازی

ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797751

معاونت فضای مجازی و رسانه سازمان بسیج دانشجویی کشور را برگزید.

سید علیرضا آل داود معاون فضای مجازی و رسانه سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: باید به فکر فضای مجازی کنونی کشور باشیم و شبکه ملی اطلاعات و شبکه های داخلی را تقویت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سید علیرضا آل داود در پخش زنده روبیک به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با تسلیت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی موج بسیار عمیقی داشت و تاثیرگذار بود. قلب مردم در سراسر جهان .

وی یکی از ویژگی های مکتب سردار سلیمانی را افزایش عمق راهبردی و حرکت جهادی در محور مقاومت عنوان کرد و افزود: سردار سلیمانی نقش مهمی در توسعه مقاومت و ایجاد تمدن نوین اسلامی ایفا کرد که در گام دوم برجسته شد. انقلاب

این محقق و کارشناس رسانه گفت: از دومی اینکه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری تا ساعت شهادت صادر شده است، ایشان در این مسیر حرکت می کنند و نمی گذارند منویات مقام معظم رهبری بر سر راه بماند. زمین.

وی با اشاره به 27 ویژگی ممتاز سردار سلیمانی افزود: نبوغ نظامی، سلحشوری، شهادت طلبی، اخلاص، اراده و توکل به ائمه (ع)، ولایتمداری از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی است.

الداود گفت که سردار سلیمانی یک دیپلمات برجسته بود و در جریان سفر دیپلماتیک خود کشته شد. توجه به کمال از دیگر ویژگی های این پیشوای بزرگ اسلام است.

وی با اشاره به ابعاد رسانه ای ترور سردار سلیمانی گفت: یکی از مهمترین موضوعات انتقام خون سردار سلیمانی، محاکمه ترامپ و دست اندرکاران شهادت این سردار بزرگ است اما مهمتر از آن اخراج است. از ایالات متحده کشورهای منطقه در سال جدید.«شکل گرفته است.

معاون فضای مجازی و رسانه سازمان بسیج دانش آموزی کشور ادامه داد: سردار سلیمانی در عین حال که روحیه جنگ طلبی را یدک می کشید، روحیه نرم افزاری داشت و راهبرد او در مبارزه و مقاومت همچنان رمز در منطقه باقی ماند.

وی گفت: سردار سلیمانی هر چند یک بار در دنیای واقعی به شهادت رسید اما بارها در فضای مجازی توسط دشمنان به شهادت رسید زیرا دشمن متوجه اجرای مکتب سردار سلیمانی شد.

آل داود خاطرنشان کرد: دشمنان بر این باورند که با پاک کردن عکس، تصویر و یادداشت سردار سلیمانی از خاطره مردم جهان پاک می شود تا زمانی که بدانند همانطور که فرهنگ عاشورا پاک نشده است، مکتب سردار سلیمانی نیز باقی خواهد ماند. .

وی یادآور شد: همه کشورها به این نتیجه رسیده اند که اگر فضای مجازی خود را کنترل نکنند، مردم آنها تحت کنترل دیگران خواهند بود و بنابراین حاضر نیستند حاکمیت فضای مجازی را از دست بدهند.

این کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه با وجود تریبون های بیگانه، جامعه ما توسط دیگران اداره می شود، افزود: در حالی که در بیانیه بر گام دوم خودکفایی در فضای مجازی تاکید شده است، متاسفانه در فضای مجازی افرادی مانند سردار سلیمانی را نداریم که عملاً مطیع فرمان ولی هستند. بودن.

این پژوهشگر و کارشناس رسانه با اشاره به اینکه جنگ بر روی سکوهای آمریکایی در حال انجام است و ما هنوز در این عرصه به خودکفایی نرسیده ایم، خاطرنشان کرد: اگر حضور در این منطقه منجر به شکست شود، ضررها متفاوت است، زیرا فضای دشمن است. “در اختیار خود نگه دارید.

آل داود با اشاره به عضویت 50 میلیون نفری در تریبون های خارجی گفت: باید برای این فضا فکر کرد و شبکه ملی اطلاعات و شبکه های داخلی را تقویت کرد.

وی ادامه داد: سکوهای بیگانه با حذف سردار سلیمانی می خواهند جای داعش و جلاد و شهید را عوض کنند که نباید اجازه دهیم در داخل تحقیر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید