ضعیف ترین بازیکن پرسپولیس مقابل سپاهان; نزول یک ستاره

ضعیف ترین بازیکن پرسپولیس مقابل سپاهان;  نزول یک ستاره

ابتدا پرسپولیس در تهران به تراکتورسازی باخت و اولین شکست فصل خود را با از دست دادن یک ضربه پنالتی مهم توسط مهدی ترابی تجربه کرد! در دیدار اخیر مقابل سپاهان اصفهان تنها سایه مهدی ترابی در زمین بود و شنیدیم که طبق آنالیزهای تیم پرسپولیس ضعیف ترین بازیکن تیم اصفهان تهران هافبک شماره 9 است.

مهدی ترابی در این دیدار نه دریبل موفق، نه پاس گل و نه گلزنی کرد، بلکه بیشتر درگیر درگیری فیزیکی با هافبک های سپاهان شد. بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس در هفته های اخیر از دست دادن مهدی ترابی بوده است. او از بازی تراکتورسازی نتوانسته عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارد و همین موضوع پرسپولیس را در خط حمله با مشکلات زیادی مواجه کرده است. باید دید ستاره تیم ملی سرخپوشان که فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت، چه زمانی به فرم خوب خود بازخواهد گشت.

شاید یکی از سوالات این باشد که چرا ضعیف ترین بازیکن پرسپولیس باید فیکس بازی کند؟ دامهدی ترابی در بازی های گذشته آماده بود و خیلی دیر تعویض شد اما در کار ترکیبی نه با هم تیمی هایش هماهنگ بود و نه گلزنی کرد. او در دیدار حساس مقابل تراکتورسازی تبریز نیز با پنالتی عجیب خود اعصاب پرسپولیسی ها را به هم ریخت و انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

شماره 9 پرسپولیس در بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان نیز نمایش های بسیار ضعیفی داشت و همه را ناامید کرد. در آخرین بازی مقابل سپاهان اصفهان نیز مهدی ترابی در ترکیب اصلی قرار داشت که خیلی دیر تعویض شد و سروش رفیعی جایگزین او شد. شاید برای خیلی ها این سوال پیش آمده باشد که دلیل اصرار یحیی گل محمدی برای قرار دادن ترابی تنزل یافته در ترکیب اصلی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید