ضمانت نماینده مجلس و استاندار برای احقاق حقوق مردم لنده در حوزه آبخیز


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807855

امام جمعه لنده گفت: تیم مهندسی ساخت مخزن با حضور در شهرستان تایید کردند که آب رودخانه در خطر نیست اما فرماندار، نماینده مجلس و همه مسئولان باید این تضمین را به مردم لنده بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از حقه الاسلام سید هدایت محمودی اصل صبح امروز در زاگرس در نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین دل های ما باید باشد. معطوف به امر الهی، قلب ما باید با امام زمان (عج) در ارتباط باشد.

وی گفت: 6 بهمن سالروز پیروزی انقلاب برای رهایی ملتی است که سال ها بعد از یوغ دشمن رهایی یافته و فصل جدیدی برای مدیریت جدید جهانی است.

امام جمعه لنده گفت: در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب باید بدانیم که دستاوردها تنها مادی نیست، بلکه دستاوردهای ما در عرصه های مختلف است و با مطالبات خود در تلاش هستیم تا انقلاب را بالا ببریم.

وی تاکید کرد: خدمات جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف آنقدر امیدوارکننده است که پیشرفت و توسعه کشور ما گوه درستی بر این موضوع است.

محمود اصل گفت: محوریت انقلاب امروز بر افزایش خدمات است که یک جنگ ادراکی و راهبردی است که انقلاب باید به درستی از آن مراقبت کند و تنها چیزی که می توان به آن دست یافت جهاد است.

وی گفت: پیشاپیش روز پدر را به همه پدران به ویژه پدران آسمانی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و پدران شهدا تبریک می گوییم.

امام لنده روز جمعه گفت: مسئولیت امروز کارکنان نظام برای ارتقای خدمات مردم و بهبود وضعیت معیشتی مردم باید دوچندان شود و تیم اقتصادی دولت وارد میدان شود.

وی گفت: از متولیان متوسط ​​و شهرستانی انتظار داریم تلاش مضاعف خود را افزایش داده و با تامین اعتبارات به موقع پروژه های شهری را با سرعت بیشتری فعال کنند.

محمود اصل تاکید کرد: همه ما می دانیم که سویه جدید بیماری عروق کرونر باعث درگیری بین گروه های مختلف به ویژه کودکان شده است که واقعا باید به آنها اهمیت ویژه ای داده شود و برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان باید مورد توجه قرار گیرند. واکسینه شده و در مراسم و مجالس اجرا می شود.«سلامت نامه.

وی با بیان اینکه تیم مهندسی سد در شهرستان حضور دارند، تایید کردند که خطری شهر لنده و آب رودخانه را تهدید نمی کند، اما فرماندار، نماینده مجلس و همه مسئولان باید اطمینان حاصل کنند که مردم.

خبرنگار: میری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید