ضوابط ثبت اسناد باید بازنگری شود/کم کاری در برخی ادارات مشکل سیستم اداری کشور است


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894180

امام جمعه یزد گفت: قوانین ثبت اسناد باید بازنگری شود تا مشکلات و مسائل موجود در برخی قوانین رفع شود و مشکلات مردم با سرعت بیشتری حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تلاش خالصانه برخی از مسئولان در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: موضوع کم کاری یکی از مشکلات است. مشکلات پیش روی نظام اداری کشور باید عفونی شود و برای حل این مشکل چاره اندیشی شود.

وی افزود: تلاش و جدیت بیشتر در کار و خدمت به مردم به گونه ای که کار دیگران را به اندازه مشکل خود مهم بدانند از مواردی است که در ادارات باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

ناصری به وقت شناسی در انجام امور اداری برای تسریع در رسیدگی به موارد گرد و غبار در ادارات نگاه کرد و تصریح کرد: باید از فرصت ها و ثانیه های عمر خود بیشتر استفاده کرد و کاهش اتلاف وقت در ادارات یکی از راه های رعایت وقت است. از استاد.این یک مرجع است.

امام جمعه یزد بر حفظ تکریم و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: معطل مردم در ادارات و عدم رسیدگی به پرونده های آنان موجب نارضایتی شهروندان می شود، ضمن اینکه در صورت تسریع در رسیدگی به پرونده ها در ادارات، احترام متقابل محقق می شود. . شما افراد مرتبط با این دستگاه را دریافت خواهید کرد.

وی افزود: قوانین ثبت اسناد باید بازنگری شود تا مشکلات و مسائل موجود در برخی قوانین حل شود و مشکلات مردم سریعتر حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید