طارمی، آزمون و جهانبخش خطر اصلی انگلیس هستند/ سبک مربیگری کی روش مانند مورینیو


ساعت: 09:23
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912015

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشور به ما گفت: خطر اصلی سه شیرها 3 بازیکن هجومی تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با روزنامه انگلیسی تلگراف درباره نقاط ضعف تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی 2022 قطر گفت: من ضعف تیم انگلیس را در آن می بینم. دفاع مرکزی و برهنه اگر انگلیس بی خیال باشد و بازیکنان زیادی را جلو بفرستد، ایران در ضدحملات موقعیت ایجاد می کند زیرا تیم ملی قطعا بازیکنانی دارد که می توانند به انگلیس آسیب بزنند.

وی در ادامه گفت: خطر اصلی سه شیرها 3 بازیکن هجومی تیم ملی فوتبال ایران یعنی سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی آخرین بازیکنی هستند که در این فصل لیگ قهرمانان اروپا 5 گل به ثمر رسانده است. . .

قطبی درباره دروازه و خط دفاعی تیم ملی می نویسد: امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی بازیکن فوق العاده ای است. بنابراین آنها همان پایه های تیم را در سال 1998 خواهند داشت. این می تواند برای هر تیمی که با جان خود دفاع می کند مشکل ساز باشد.

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص کارلوس کی روش نیز گفت: کی روش از هر وسیله ای برای ایجاد انگیزه در بازیکنانش استفاده می کند. منظورم این است که مورینیو تا حدودی همین سبک را دارد. کی روش با همه می جنگد. شاید این یک ویژگی پرتغالی است.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید