طارمی احتمالا به دیدار با لبنان می رسد

مهدی طارمی پیش از دیدار پورتو با بوآویستا در هفته بیست و هفتم لیگ پرتغال به دلیل ویروس کرونا از لیست پورتو حذف شد و باید یک هفته در قرنطینه باشد.

طارمی در دیدار با تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با کره جنوبی که فردا پنجشنبه برگزار می شود به دلیل مثبت شدن تست تاج شکست خورد و یکی از غایبان بزرگ این دیدار است.

تیم ملی ایران بلافاصله پس از بازی با کره جنوبی به ایران بازمی گردد و اردوی خود را برای دیدار با لبنان در مشهد آغاز می کند. از آنجایی که دیدار مقابل لبنان روز سه شنبه هفته آینده (9 فروردین) برگزار می شود و این رقابت ها در «فیفادی» است، احتمال دارد در صورت منفی بودن تست تاج طارمی به ایران بیاید.

روزنامه اوجوگو پرتغال امروز در گزارشی به وضعیت احتمالی طارمی پرداخت و ماندن وی در پرتغال و یا بازگشت او به ایران را منوط به تصمیم دراگان اسکوچیچ سرمربی این کشور دانست.

این روزنامه نوشت: بازیکن ایرانی به دلیل مثبت بودن تست تاج در قرنطینه است و دیدار مقابل کره جنوبی را از دست داد اما می تواند مقابل لبنان بازی کند.

وی گفت: طارمی به دلیل مثبت شدن تست تاج از حضور در دربی مقابل بوآویستا محروم شد و دیدار روز پنجشنبه برابر کره جنوبی را از دست داد اما همچنان تضمینی وجود دارد که از بازی بعدی نجات پیدا کند. لبنان آنجا نیست. همه چیز به تصمیم مربی دراگان اسکوچیچ بستگی دارد.

به نوشته این روزنامه، طارمی ممکن است پس از یک هفته قرنطینه از شنبه هفته آینده به کار خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید