طراحی و پویش «کودکان سایبری» در کهگیلویه آغاز شد

ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800714

رئیس فتوا پلیس کهگیلویه گفت: «کودکان سایبری» با هدف افزایش آگاهی والدین، کودکان و معلمان نسبت به خطرات فضای مجازی و پیشگیری از جرائم سایبری در کهگیلویه راه اندازی شد.

به گزارش راه دانا به نقل از زاگرس صبح امروز محمدرضایی رئیس پلیس فتا کهگیلویه صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز پویش مردمی کودکان سایبری با کمک پلیس فتا همزمان با سراسر کشور خبر داد. دیجیتال یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی است.

وی با اشاره به اینکه طراحی و پویش کودکان سایبری از 4 تا 30 آذرماه انجام می شود، افزود: این پویش هر روز با موضوعی ویژه و ویژه کودکان نامگذاری و پرداخته می شود.

رضایی با بیان اینکه این پویش به منظور افزایش فرصت ها و کاهش خطرات آنلاین برای کودکان و خانواده ها راه اندازی شده است، افزود: باید توجه داشت که توسعه اینترنت در دنیا سن فضای مجازی را به قدری کاهش داده است که اکنون کاربران اینترنت را کودکان و دانش آموزان تشکیل می دهند. ، بنابراین توسعه سواد دیجیتال برای کودکان خردسال ضروری است و به آنها کمک می کند مطالب مرتبط را در فضای مجازی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از فضای مجازی باید متناسب با سن و رشد ذهنی کودکان باشد. و باید مهارت های ورود به این فضا را قدم به قدم به کودکان آموزش داد تا والدین نگران حضور فرزندانشان در فضای مجازی نباشند.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه گفت: کودکان به فضای مجازی و گوشی های هوشمند معتاد شده اند و ارتباط آن ها با افراد و دستگاه های واقعی از بین می رود، بنابراین زمانی که فرزندان خود را در دنیای واقعی ارتباط نزدیک داشته باشند می توانیم از فضای مجازی دور نگه داریم. انجام دادن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید