طرح آزمایشی سرشماری نفوس و مسکن در ماه نوامبر در مرکز خراسان شمالی در حال اجرا است

زمان: 11:54
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1777984

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام کرد ؛

حسن پارسی پور با بیان اینکه سرشماری آزمایشی در شهر بجنورد از اول آبان ماه آغاز می شود ، گفت: در این طرح آزمایشی منطقه یک بجنورد تحت پوشش طرح سرشماری قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن پارسی پور ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی ، در مصاحبه با پاره کردن وی گفت: سرشماری آزمایشی در استانهای اصفهان ، آذربایجان غربی ، خراسان شمالی ، خوزستان و همدان انجام می شود.

پارسی پور گفت: در این طرح آزمایشی ، منطقه 1 شهر بوینورد تحت پوشش طرح سرشماری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این پروژه که به روش سنتی اجرا می شود ، اطلاعات و داده های 62 آماری که از خانه شهروندان بازدید می کنند را ثبت می کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: آمارگیران برای اجرای این طرح آموزش های لازم را دیده اند.

وی افزود: شهروندان باید ظرف 20 روز پس از اجرای این طرح با آمارشناسان همکاری لازم را داشته باشند.

پارسی پور همچنین گفت: دستگاه های مختلف در حال حاضر دارای پایگاه داده ای از جامعه هدف هستند که برای دستیابی به اطلاعات سازگار لازم است تا این داده ها به صورت متمرکز ارائه شوند.

وی با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن هر 10 سال یکبار انجام می شود ، گفت: در تلاش هستیم تا سرشماری نفوس و مسکن را به صورت غیر سنتی نسبت به اجرای این طرح آزمایشی برای آمادگی برای سرشماری نفوس و مسکن به کار گیریم. 1405 اعتبار داده ها در دستگاه های اجرایی و داده های میدانی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افزود: بر این اساس ، اطلاعات به دست آمده در این طرح آزمایشی ، با توجه به پایگاه های اطلاعاتی دستگاه های اجرایی مختلف ، بررسی می شود تا آمار و اطلاعات پایگاه داده دستگاه های بدون عملیات میدانی پوشش داده شود. مصمم باشید.

بر اساس طرح جمعیت و مسکن 1995 ، استان خراسان شمالی دارای بیش از 863000 نفر جمعیت در هشت شهر و 24 منطقه شهری است.

نرخ رشد جمعیت استان خراسان شمالی در سال 95 حدود یازده درصد منفی بود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید