طرح امداد جاده ای زمستانی تربت حیدریه آغاز شد

ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789968

با حضور تیم های عملیاتی و مسئولان ذیربط طرح امداد زمستانی تربت حیدریه به همت اکیپ های راهداری و امداد جاده ای روز دوشنبه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حسین شرافتی راد فرماندار تربت حیدریه صبح امروز در مراسم افتتاح این پروژه از رانندگان به عنوان فرشتگان راه یاد کرد و گفت: بر این اساس بهترین رضایت شغلی مسئولان زمانی حاصل می شود که پیشگیری در اولویت قرار گیرد بنابراین اگر حادثه ای رخ داده باشد بهترین رضایت شغلی مسئولان است. و مسئولین مربوطه درگیر خواهند شد و تا زمانی که مردم در رنج هستند کار و تلاش ما مضاعف خواهد بود.

شرافتی راد گفت: تربت حیدریه در کریدورهای شمالی و جنوبی و 11 استان به صورت مستقیم قرار دارد و تمامی استان های کشور به صورت غیرمستقیم با این استان سروکار دارند و بیشترین ترافیک سراسری به مشهد از جمله حمل و نقل بار و 10 میلیون زائر و مسافر در این استان است. در تمام طول سال از طریق تربت حیدریه انجام می شود.

فرماندار تربت حیدری افزود: پیشگیری از تصادفات احتمالی، پاکسازی جاده ها، تامین امنیت و خدمات رسانی به مسافران و زائران از وظایف ماست و همه این اقدامات باید در فصل زمستان رعایت شود تا دغدغه فکری وجود نداشته باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه نیز گفت: طرح کمک های زمستانی از امروز آغاز و تا پایان سال جاری ادامه دارد. سنباده کاری به صورت شبانه روزی انجام می شود.

علی عسگر کرباسی افزود: بر این اساس سه اکیپ در سه نقطه حساس جاده از جمله قرارگاه اصلی ما پاسگاه رباط سنگ که گردنه همری، پاسگاه سبز و تیم سوم محدوده گرماب را پوشش می دهند. معابر در این منطقه.

وی گفت: اورژانس، شرکت برق، هلال احمر، نیروی انتظامی و نظامی از دیگر ارگان هایی بودند که در طرح زمستانی امداد و نجات جاده ای مشارکت داشتند.

حسین محمدی جانشین پلیس راه تربت حیدریه نیز گفت: هر شب 600 یگان عملیاتی با کمک بیش از 1200 نیروی پلیس راه در این طرح حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید