طرح جدید پلیس برای مقابله با برهنگی تیتر اول رسانه های جهان برای ایران!

طرح جدید پلیس برای مقابله با برهنگی تیتر اول رسانه های جهان برای ایران!

اگر عبارت «اخبار ایران» را به زبان انگلیسی جستجو کنید، می‌بینید که تقریباً همه معتبرترین رسانه‌های جهان از غرب و شرق، یکی از عناوین اصلی خود را به طرح جدید پلیس برای مقابله با برهنگی، الجزیره، اختصاص داده‌اند. Guardian، CNN، Times، Middle.East Eye، Punch News، News International، New York Post، Sky، NBC و Times of Israel فقط چند مورد هستند!

این توجه و رسیدگی به معضل فوق به معنای آن است که بسیاری از رسانه ها امید تازه ای به آغاز بحرانی دیگر در ایران داده اند.دیروز فرمانده انتظامی کشور درباره دور جدید برخورد با بدحجابی گفت: از شنبه هفته آینده افرادی که در معابر عمومی، خودروها یا اماکن تجاری باشند، همراه با اسناد و مدارک به محاکم قضایی معرفی می شوند. سردار راضان افزود: با وجود اینکه از فناوری هوشمند در ثبت تخلفات استفاده می کنیم، اما در مرحله اول امکان رسیدگی و پذیرش اعتراض مردم وجود دارد.

در همین حال یکی از نمایندگان مجلس در تذکری تامل برانگیز از سردار راضان و نیروی انتظامی خواست در دامی که دشمنان پهن کرده اند نیفتند، سید مرتضی حسینی نماینده اعتدال گرایان نیز گفت: وارد تله جدیدی نشوید که خواهشمند است در مبارزه با متخلفان، زورگیران و معتادان و ایمنی جاده ها توان و انرژی خود را صرف کنید، تماس مردم و معرفی آنها به دستگاه قضایی در این زمینه نه عاقلانه است و نه عملی.

بدون شک ایمن سازی مجدد فضا و برخورد با این گونه موارد خواسته دشمنان همیشگی کشور است تا شاهد شعله ور شدن مجدد بحران جدیدی در کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید