طرح خرید خدمت سربازی لغو شد

مسخره: طرح خرید خدمت سربازی لغو شد

روز جدید : در حالی که دو روز پیش کمیسیون مشترک از تصویب طرح خرید نظامی 250 تا 600 میلیون تنی خبر داده بود، خبرگزاری فارس نوشت که این طرح در نهایت پس گرفته شد. امروز یکی از نمایندگان مجلس نیز از احتمال رد این طرح خبر داد و گفت بر اساس گزارش ها، ستاد کل نیروهای مسلح نیز با ارسال نامه ای به مجلس با این طرح مخالفت کرده است.

در این طرح کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خرید نیرو بر اساس اصل 110 قانون اساسی و در راستای رسیدگی به مقوله مقدس استحکام خانواده و ولادت و تعیین تکلیف مشمولان غایب بیش از 5 نفر را تصویب کرده است. سن افراد متاهل بالای 35 سال سنی که ضریب انجام وظیفه مقدس به دلیل تحلیل قوای بدنی امکان پذیر نباشد و بر این اساس افراد کارت انفصال در زمان صلح را دریافت خواهند کرد. با پرداخت مبالغ تعیین شده . .

بر اساس این مصوبه، دارندگان مدرک کاردانی و کمتر با پرداخت 250 میلیون تومان، دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت 400 میلیون تومان و دارندگان دوره های پزشکی عمومی و دکتری تخصصی و بیشتر در تمامی رشته ها، 600 میلیون تومان در خزانه پرداخت می کنند. کل کشور قادر به خرید ارتش خود خواهند بود. همچنین متاهلین از 20 درصد تخفیف حداکثر تا سقف 60 درصد برای هر فرزند و متاهلین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از 50 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید