طرح شفافیت عمومی سه مقام به تصویب رسیده است. روسناک نماینده تبعیدی گچساران می ماند! + عکس


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835900

در حالی که گلمرضا تاجگردون نماینده تبعیدی گچساران و باشت در حال انجام مانور سیاسی برای مخالفت با طرح شفافیت بود، کلیات به تصویب مجلس رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، گلمرضا تاجگردون نماینده تبعیدی مجلس یازدهم از تیرماه سال 99 پس از انصراف بنا به دلایلی با ترفندهای مختلف سعی در حفظ اخبار رسانه ها دارد. کل «از مسائلی مانند قانون گذاری و بودجه و … می داند.

این نماینده تبعیدی که عمدتاً در فضای مجازی فعالیت می کند و به دنبال ظاهر شدن به عنوان یکی از چهره های مهم استان و حتی کشور است و از این طریق بسیاری از رسانه های رسمی و غیر رسمی را ساماندهی می کند.


49322b74 73d1 49da bb63 3a781a51a179 خبر خاکستری

تاجگردون طی روزهای اخیر با انتشار مطلبی از مجلس یازدهم و رئیس مجلس انتقاد کرده بود که ماه رمضان تمام شده و وعده تصویب طرح شفافیت محقق نشده است. .

او که همچنان از اعتبارنامه خود از مجلس یازدهم خشمگین است، برای تخریب آن مجلس به انواع بهانه ها دست می زند و با طرح مسائل غیرکارشناسی سعی در دامن زدن به ناکارآمدی مجلس و حتی دولت دارد.


e343497a db5c 4f4d 89af f8de86842e98 خبر خاکستری

در حالی که تاجگردون در اظهارات نسنجیده خود و به نفع سیاست، از نبود طرح شفافیت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد؛ در حالی که تاجگردون در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نیز از نبود طرح شفافیت انتقاد کرد. در ادامه جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون داخلی و شوراها درباره «طرح مضاعف شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها» در دستور کار قرار گرفت. نمایندگان با 183 رای موافق و 30 رای مخالف از مجموع 217 نماینده حاضر در مجمع عمومی این طرح را تصویب کردند.

اگرچه تاجگردان حالا ممکن است فکر کند «من» باعث این اتفاق شده و رسانه اش روی آن مانور می دهد، اما مجلس یازدهم نشان داده که در حاشیه و ماجراجویی های برخی افراد مانند نماینده تبعیدی گچساران و باشت دخالت چندانی ندارد. کار خودت را انجام بده

این اتفاق همچنین نشان داد که تلاش‌های غلامرضا تاجگردون برای دیده شدن با اظهارات نسنجیده به ثمر نرسیده و مردم از آنچه واقعاً در حال رخ دادن است آگاه هستند و نشانه‌های افول سیاسی تاجگردون در فضای سیاسی بیش از پیش نمایان می‌شود. گچساران و باشت از هم جدا شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید