طرح شهید سلیمانی موثرترین مبارزه با کرونا / فعال شدن مجدد مدارس استان یزد از هفته آینده


ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807609

استاندار یزد با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی موثرترین طرح برای مقابله با کرونا است، از اعمال محدودیت های جدید برای تاج و تخت یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی استاندار یزد صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله استان با تاج و تخت استان یزد که با حضور سردار سپهر فرمانده ستاد کل کشوری کرونا برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه جدید یزد در ستاد ملی کرونا. استانداری، ستاد استانی کرونا هر هفته به طور منظم برگزار می شود و گاهی اوقات جلسات فوق العاده ای داریم.

وی با اشاره به اینکه به هیچ وجه نباید تفاوت موج ششم با موج های قبلی را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: موج های قبلی کاملاً محدود شده بود و در نتیجه مدیریت بیماری راحت تر بود، اما در این دوره علاوه بر پایداری عمومی ماسک و اگرچه برخی از پروتکل ها به حداقل رسیده است، محدودیت ها برداشته شده است.

استاندار یزد با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد ماسک رایگان بین بسیاری از مردم توزیع شد اما بسیاری از مردم تمایلی به استفاده از آن نداشتند، گفت: تمام تمرکز ما این بود که بتوانیم بستری را با مدیریت بیماری ایجاد کنیم که به مردم، اقتصاد در حال چرخش است

فاطمی گفت: تمام تلاش خود را در زمینه آموزش و پرورش انجام داده است، اما از وضعیت موجود راضی نیستیم و باید در حد توان اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این مصوبه، نماز جمعه با کمترین زمان ممکن و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در اقصی نقاط استان برگزار می شود.

استاندار یزد اعلام کرد: اعتکاف تنها با 20 درصد ظرفیت مسجد در شهرهای زرد و نارنجی برگزار می شود و تنها پذیرای افرادی است که سه نوبت واکسن دریافت کرده باشند.

فاطمی با تاکید بر اینکه هر کدام از این مصوبات ناظر خاصی خواهند داشت، گفت: سالن های ورزشی نیز با رعایت سقف 30 درصد و تزریق حداقل دو دوز واکسن می توانند فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی در استان یزد با قوت و قدرت ادامه دارد و هر مشکلی در اجرای این طرح باید سریعا برطرف شود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: مهم ترین، مردمی ترین و موثرترین طرح چه از نظر اقناع و چه در زمینه پایش، مدیریت و پیشگیری از بیماری های عروق کرونر قلب، طرح شهید سلیمانی است.

فاطمی در خصوص فعالیت مدارس گفت: مدارس استان یزد با رعایت کامل پروتکل از هفته آینده شروع به کار خواهند کرد و در صورت عدم رعایت این پروتکل اقدامات لازم انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید