طرح واکسیناسیون خانه به خانه در مناطق کم برخوردار یزد اجرا می شود


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890354

دانشور مروست فرماندار مروست گفت: طرح واکسیناسیون خانه به خانه در مناطق فقیرنشین و روستایی شهرستان مروست در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد دانشور مروستی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به طرح واکسیناسیون خانه به خانه گفت: طرح واکسیناسیون خانه به خانه در ابتدا با عنوان طرح شهید سلیمانی و با همکاری مرکز بهداشت و درمان استان راه اندازی شد. پایگاه های مقاومت بسیج و ما توانستیم این طرح را اجرا کنیم. من آن را در محله ها و خانه به خانه اعمال خواهم کرد.

وی افزود: شهرستان مروست اولین شهرستان استان بود و از نظر میزان واکسیناسیون در طرح واکسیناسیون خانه به خانه جایگاه خوبی در کشور داشت.

فرماندار با اشاره به موفقیت شهرستان مروست در برنامه قبلی از اجرای مجدد این طرح خبر داد و اظهار داشت: طرح واکسیناسیون خانه به خانه تزریق واکسن کرونا در روستاها و افراد بالای 60 سال سالمندان و افرادی که امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون را ندارند، با مراجعه به منازل شهروندان کار خود را آغاز نکرد.

دانشور تصریح کرد: در این طرح سه گروه دو نفره فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به تقسیم بندی شهر، روستا و محله و مراجعه به منازل شهروندان اقدامات لازم را در زمینه تزریق یادآوری انجام می دهند.

وی افزود: این طرح هم اکنون با کمک مرکز بهداشت و فرمانداری مروست آغاز به کار کرده است و می توان با استفاده از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج روستاها و شهرها به روند واکسیناسیون سرعت بخشید.

فرماندار مروست با اشاره به اولویت بندی مناطق در زمینه واکسیناسیون گفت: در حال حاضر مناطق روستایی، مناطق کم برخوردار و افرادی که فرصت لازم برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون را ندارند در اولویت واکسیناسیون هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید