طرفداران رونالدو در مورد زن مراکشی صحبت نمی کنند!

ویدئویی از یک دختر مراکشی در فضای مجازی منتشر شد که عواقب زیادی داشت. پس از حذف پرتغال توسط مراکش در مرحله یک چهارم نهایی، اشک های کریستیانو رونالدو سرازیر شد و ویدیوهایی از گریه او در زمین پخش شد. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی شروع به تمسخر فوق ستاره پرتغالی کردند، اما ویدئویی که خود دختر مراکشی منتشر کرد در فضای مجازی منتشر شد.

در این ویدئو، دختر کوچک رونالدو را مسخره می کند و می گوید: “پرتغال، فرودگاه آنجاست.” رونالدو کجاست او در ماشینش گریه می کند. بیچاره رونالدو.”

اما طرفداران رونالدو از صحبت های این دختر به شدت عصبانی شدند و شروع به انتقاد کردند، اوضاع تا جایی پیش رفت که مادر این دختر مجبور شد پست بگذارد و از همه بخواهد که دخترش را تنها بگذارند.

این مادر در این پست نوشت: من مادر دختری هستم که با ویدیوی کریستیانو رونالدو به شهرت رسید. فقط می‌خواهم بگویم که دخترم به خاطر نظراتی که مردم در مورد او کرده‌اند، مشکل روحی سختی را پشت سر می‌گذارد تا جایی که نمی‌تواند غذا بخورد یا حرف بزند. من به شما اطمینان می دهم که دخترم قصد توهین به رونالدو را نداشت. او چیزی از فوتبال نمی فهمد و فقط آنچه را که از اطرافیانش شنیده است تکرار می کند. او 9 ساله است و فقط می خواست خوشحالی خود را ابراز کند، اما متأسفانه قربانی رسانه های اجتماعی شد.

به همین دلیل مادر خواستار پایان دادن به این آزار و اذیت شد که به خانواده او فشار زیادی وارد می کند و ادامه داد: از همه طرفداران رونالدو عذرخواهی می کنم. دخترم داره عقلش رو از دست میده لطفا تصور کنید که او خواهر کوچکتر شماست و او را ببخشید.”

دیدگاهتان را بنویسید