طوفان مجازی روزهای آخر نشان دهنده پیروزی حق بر باطل است

ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798155

علی فدوی گفت: طوفان مجازی با توجه به سالگرد شهادت حاج قاسم بار دیگر نشان داد که دشمن با همه امکانات رسانه ای و مالی که در اختیار دارد همچنان جبهه حق پیروز میدان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با مرآت درباره اختلافات شهید سلیمانی و سردار سلیمانی گفت: فردی که عاقبت به خیر شود قطعاً شهید می شود.

فدوی با بیان اینکه شهادت درجات مختلفی دارد، گفت: مرتبه شهادت زمانی کامل می شود که همه به آن سوگند یاد کنند و در بین مردم جایگاه والایی داشته باشد و نزد خداوند عزیز باشد که این مرتبه را شهید پیدا شده سلیمانی می نامند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همه ما خواهان عاقبت بخیری هستیم، گفت: زمان عاقبت بخیری فرا رسیده است که شهید سلیمانی به بالاترین درجه عاقبت بخیر رسید.

وی با بیان اینکه مقام شهدا بالاتر از ائمه است گفت: با توجه به مقام و منزلت شهید در دنیا و پس از آن، این توضیح کاملاً درست است و شهید سلیمانی کسی است که به این مقام عالی دست یافته است. “

فدوی با اشاره به اینکه مردم از ائمه استمداد می کنند، افزود: ما قبل از کشته شدن با آنها زندگی می کردیم اما اکنون که به درجه رفیع شهادت رسیده اند باید از آنها شفاعت بخواهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیام مردم تشییع و طوفان مجازی این است که جبهه حق پیروز است، گفت: فضای مجازی و طوفانی که این روزها ایجاد کردند نشان داد که دشمن ضعیف است. در مقابل ملت ایران بایستند.

وی با تاکید بر اینکه همه ابرقدرت ها و اشرار جهان در جبهه باطل حضور دارند، گفت: پیروزی اخیر ما در فضای مجازی بار دیگر نشان داد که با تمام قدرتی که دشمن و رسانه ها و منابع مالی در اختیار دارد، باز است. «جبهه راست برنده میدان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید