پیروزی انقلاب تسخیر اندیشه های حق علیه باطل بود


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805849

وی گفت: پیروزی انقلاب مانند تسخیر اندیشه های حق در برابر اندیشه های باطل است که آرمان های آن در سایه بیانیه گام دوم ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام حجت‌الاسماعیلی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، گفت: دهه فجر مبعث خورشید، امامت نبوی و احیای اسلام علوی است.

وی گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در واقع تسخیر افکار صاحبان حق و مشروع بر افکار باطل، استکبار و ظالمانه جهان است.

امام جمعه کرچک خاطرنشان کرد: حقیقت انقلاب ما رشد و تکامل فکری و عقیدتی ملت است تا تمدن نوین اسلامی را با مصالح اسلامی و حرکت های عقلانی و انقلابی بسازیم که لازمه تشکیل دولت است. عدل الهی

اسماعیلی بر الزام امروز پرچمداران انقلاب به گوش دادن به هشدارها و خواسته های ائمه انقلاب تاکید کرد و تاکید کرد: از جمله خواسته های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توجه به تبلیغات دشمن برای ایجاد فضایل است. نظام اسلامی ناکارآمد

وی ادامه داد: از این رو همه ما موظفیم خدمات، برکات و دستاوردهای انقلاب را با تمام وجود بیان کنیم، اما باید برخی کاستی ها و کاستی ها را نیز به دلیل ناتوانی و ناتوانی برخی افراد بپذیریم.

امام جمعه شهرک کرچک با تاکید بر لزوم صیانت جدی از مبانی و ارکان انقلاب اسلامی گفت: جلوگیری از تحقق اهداف دشمن برای از بین بردن اهداف و آرمان های انقلاب و ایجاد روحیه یأس و ناامیدی. در میان توده ها نباید نادیده گرفته شود.
اسماعیلی گفت: انقلاب اسلامی با عبور از اربعین برخلاف آنچه دشمنان و بدخواهان این نظام می‌خواستند، اکنون در اوج اقتدار، عزت، عظمت، توانایی، نفوذ و مناسبت در منطقه و جهان است. وی گفت: تداوم و تداوم آرمان های انقلاب در مرحله دوم آن با اجرای فرامین و دستورات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم وظیفه ای است که بر عهده همگان گذاشته شده است تا به وظیفه خود در قبال نظام اسلامی عمل کنند. جمهوری.”

امام جمعه شهر کرچک خاطرنشان کرد: بازگویی و بیان دستاوردهای انقلاب به ویژه برای نسل امروز که با روزهای خون و حماسه و مبارزات ملت در آن ایام بیگانه است، امروز برای جلوگیری از شکاف ها ضروری است. بین امروز و دیروز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید