ظهور باران خفیف و پراکنده در لرستان


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904966

اکبری گفت: در روزهای آینده بارش خفیف و پراکنده در لرستان پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زینب اکبری در گفت و گو با خبرنگار صفیفلک در خصوص وضعیت جوی لرستان در ساعات و روزهای آینده اظهار داشت: بر اساس نقشه های هواشناسی به طور کلی از امروز تا دوشنبه سامانه بارشی بر روی مناطق شمال غرب و شمال فعال است. سواحل کشورمان و مدل های فعلی نشان می دهد که طی امروز تا دوشنبه سامانه بارشی به مناطق غربی کشور نیز نفوذ می کند.

وی افزود: پیش بینی می کنیم با حرکت امواج این سامانه بارشی در این بازه زمانی شاهد افزایش ابر در تمام نقاط استان باشیم و تا ساعاتی دیگر این ابر به نصف تا ابر کامل برسد.

معاون هواشناسی لرستان گفت: این شرایط با وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه است که گاهی منجر به وزش باد لحظه ای و همچنین وزش گرد و خاک همراه با کاهش دید افقی می شود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه مدل های ما بارندگی قابل توجهی را نشان نمی دهند، اما در این بازه زمانی به دلیل نفوذ سامانه بارشی و تراکم ابرها، در برخی نقاط استان به ویژه شهرستان ها، انتظار بارش خفیف را داریم. واقع در نیمه شمالی استان و به صورت پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق در غیر این صورت سامانه بارشی قابل توجهی برای منطقه ما تولید نخواهد کرد.

اکبری گفت: دمای هوا نیز تقریبا با نوایی ملایم کاهش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید