عاملان شهادت بسیجی در ارومیه دستگیر شدند/ هفته بسیج امسال بهار بسیج است


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911602

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان بسیجی کشته شده در ارومیه خبر داد و گفت: چهار نفر در رابطه با شهادت بسیجی سید عباس سید فاطمیه دستگیر شدند و تحقیقات ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از آروم نیوز ، سردار حبیب شهسواری در دیدار با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج حافظ امنیت مردم است، اظهار داشت: آغوش بسیج و سپاه به اندازه ایران است. و هیچ مرزی وجود ندارد و سیاسی نیست.

وی با بیان اینکه قلب سپاه برای ایران و ملت ایران می تپد، افزود: بسیج و سپاه مقتدرانه از امنیت ملت ایران در برابر تجزیه طلبان و تروریست ها محافظت می کنند و پاسدار ایران اسلامی هستند.

سردار شهسواری با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستند، افزود: هرجا عشق به کشور و اسلام در ایران و جهان وجود دارد، سپاه از آن حمایت می کند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی بسیج را یک اندیشه و باور دانست و ادامه داد: امسال هفته بسیج بهار بسیج خواهد بود.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: واقعیت های موجود باید توسط رسانه ها برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

سردار شهسواری با تاکید بر اهمیت رسانه و فضای مجازی برای بیان حقایق یادآور شد: متاسفانه مدیران ما به اندازه مقام معظم رهبری به اهمیت فضای مجازی واقف نیستند.

وی تاکید کرد: امروز رسانه ها در کشور باید با رویکرد واقع بینانه و تخصصی به بیان واقعیات در جامعه عمل کنند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمن به دنبال سقوط نظام اسلامی است، تصریح کرد: این دختری که امروز تحت تاثیر جامعه و فضای مجازی به وضعیت موجود اعتراض کرد، مادر آینده ایران است و نمی توان نادیده گرفت.

وی ادامه داد: اعتراض اصولی وجود دارد و اغتشاشگرانی که به اموال عمومی آسیب می زنند و مردم را می کشند نباید معترض محسوب شوند.

سردار شهسواری از برخورد سپاه شهید با تمام تهدیدات امنیتی استان با قاطعیت کامل خبر داد و اظهار داشت: در حفظ امنیت مردم از هیچکس دلخوری نداریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر برخورد مشکوک رسانه های وابسته به سپاه در خصوص پرونده مدیریت شهری ارومیه گفت: این پرونده باید مراحل قضایی خود را طی کند و ما هستیم. از این نظر عدالت محور است.» ما به سیستم قضایی اعتقاد داریم.

وی یادآور شد: جایگاه سپاه نیز به صورت رسمی از طریق روابط عمومی اعلام می شود و سلیقه خبرنگاران چند سایت خبری موضع سپاه نیست.

وی در خصوص برنامه های هفته بسیج امسال گفت: در این هفته 91 عنوان برنامه اصلی با زیرمجموعه چندین هزار برنامه اجرا می شود که البته اجرای پروژه های عمرانی استثنایی سیاست سپاه شهداست. “

سردار شهسواری تاکید کرد: به دنبال طرح جدیدی نیستم زیرا در هفته بسیج امسال رویکرد ما طرح های باز خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید