عاملان مرگ مهسا امینی کشور را به آشوب کشاندند


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900337

دختر و خواهر پنج شهید یزدانها با اشاره به اینکه سوء استفاده کنندگان از مرگ «مهسا امینی» کشور را به آشوب کشیده اند، گفت: اجازه نمی دهیم خون شهدا پایمال شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ لیلا یزدانکاه دختر و خواهر پنج شهید یزدانکاه اهل شهرستان فریدونکنار در گفت و گو با خبرنگار بلاغ در خصوص اغتشاشات روزهای پایانی که منجر به خسارات جانی و مالی تعدادی از هموطنانمان شد، گفت: درگذشت مهسا امینی یکی از دختران جوان کشورمان که مانند دختر خودمان است بسیار متاسفیم و برای خانواده این مرحوم آرزوی صبر داریم.

وی خاطرنشان کرد: اما اینکه عده ای بیگانه و بومی بخواهند از مرگ این دختر سوء استفاده کنند و کشور را به آشوب بکشند جایز نیست و ما این اقدامات را محکوم می کنیم.

یزدانکاه دختر و خواهر شهیدان با اشاره به اینکه اعتراض با اغتشاش فرق می کند، تصریح کرد: راه اعتراض قانونی روشن است و هیچکس حق ندارد با اغتشاش و آسیب رساندن به اموال مردم یا دولتی اهداف خود را دنبال کند.

یزدان خواه تاکید کرد: کشور ما کشوری اسلامی است که خون شهدای زیادی در آن ریخته شده است و معاندین و فریب خوردگان که عوامل اصلی این حوادث هستند باید بدانند که فقط بر خون شهدا پا گذاشته اند. با این اقدامات.

وی افزود: البته مردم ایران هرگز اجازه نخواهند داد خون شهدای کشور پایمال شود و از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه حمایت می کنند.

دختر و خواهر شهیدان یزدانکاه بر لزوم برخورد قاطع قوه قضائیه با معاندین تاکید کرد و گفت: قوه قضائیه باید با عوامل اصلی و کسانی که در اغتشاشات روزهای آخر شرکت داشتند برخورد قاطع کند تا این امر درس عبرتی برای دیگران باشد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید