عجیب اما واقعی ؛ موقعیت کومان در بارسلونا هنوز در خطر نیست!

کلاسیک

بارسلونا در خانه خود مقابل رئال مادرید شکست خورد تا در ال کلاسیکو شکست بخورد. این باخت به خاطر بحران های اخیر و نتایج ضعیف بارسا است.

به گزارش روزنو، اما شکست 2-1 مقابل رئال مادرید و عملکرد نسبتا خوب بارسلونا باعث شد جایگاه رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسا تهدیدی برای این شکست نباشد.

شکست بارسا در شرایطی رخ داد که هواداران این تیم می توانستند پیش از بازی نتیجه بدتری را پیش بینی کنند و نگران بودند که این تیم به دلیل آخرین دیدارهای بارسا با شکست تاریخی مقابل رئال مادرید مواجه شود. اگرچه عملکرد بارسا به هیچ وجه شبیه دوران اوج تیم نبود ، اما نمی توان آن را ضعیف توصیف کرد.

با این حال، این عملکرد نمی تواند تضمینی برای ماندن طولانی مدت رونالد کومان روی نیمکت بارسا باشد. اما اکنون وضعیت او بدتر از قبل نیست. در واقع انتظار می رود سه بازی بعدی بارسلونا تاثیر زیادی بر سرنوشت کادر فنی فعلی این تیم بگذارد.

شکست در ال کلاسیکو با تفاضل گل در هر لحظه، حتی در بهترین سال های رئال مادرید و بارسلونا، باخت بی دلیل نیست و این بار برای بارسلونا هم همینطور است.

سه بازی سرنوشت ساز

اما مطمئنا هیچ یک از هواداران بارسلونا و البته کادرفنی این باشگاه نمی توانند قبول کنند که بارسلونا در سه بازی آینده خود مقابل حریفانی که روی کاغذ ضعیف تر از این تیم هستند، امتیاز از دست بدهد. این سه مسابقه شامل نبرد با رایو والکانو ، آلاوس و دینامو کیف است.

دو بازی اول لالیگا نردبانی برای بالا بردن بارسلونا در لالیگا محسوب می شود که این تیم باید با پیروزی در این دیدارها جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد و در جمع چهار تیم برتر جدول قرار گیرد. دیدار مقابل دیناموکیف در زمین تیم اوکراینی نیز نبردی است که بارسلونا باید در آن پیروز شود تا پس از دو شکست اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا، اعتبار خود را بازیابد و شانس صعود از این گروه را زنده نگه دارد.

خوان لاپورتا، هیئت مدیره و رئیس باشگاه بارسلونا تا کنون به طور کامل حمایت و حمایت خود را از رونالد کومان نشان داده اند، اما به سرمربی هلندی تاکید کردند که آینده او به نتایجی بستگی دارد که این تیم از این پس خواهد داشت. درآمد بسیار بستگی دارد.

ناتوانی کومان مقابل تیم های بزرگ

بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان در دو فصل اخیر مقابل تیم های بزرگی مانند بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و پاری سن ژرمن مشکل داشته است. کومان در 10 بازی مقابل تیم های بزرگ فصل گذشته تنها 2-0 مقابل یوونتوس پیروز شد و دو تساوی مقابل اتلتیکو و پاری سن ژرمن داشت. مسابقات باقی مانده با 7 شکست برای این مربی هلندی همراه شد.

در بین حریفان اسپانیا ، سویا تنها تیم قوی لیگ اسپانیا است که بارسا در آن مقابل کومان پیروز شد و این تیم را در فصل گذشته هم در لالیگا و هم در جام حذفی شکست داد. در مقابل سایر حریفان اما کومان بازنده است و در بهترین حالت به تساوی رضایت می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید