عدم نظارت بر تاکسی ها و سردرگمی مردم در روزهای برفی/ تاکسی ها تعطیل است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، نعمت برف و باران امروز نعمت بزرگی است اما این نعمت در کنار همه خوبی هایش گاهی مشکلاتی از جمله کاهش سرعت تردد و یخ زدگی خیابان ها را برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

این یکی از مشکلات تاکسی‌ها است، زیرا برخی از رانندگان خط ترجیح می‌دهند در روزهای برفی به جای فعالیت‌های عادی خود در خانه بمانند یا به سادگی سوار یک مسافر شوند و ترافیک را برای مسافران افزایش دهند.

02a2564e 1f91 4edd a3ee 54b97c75d2de خبر خاکستری

نارضایتی عمومی و آزار و اذیت بسیاری از رانندگان تاکسی در روزهای برفی

در همین حال یکی از شهروندان سنندجی به خبرنگار کردی گفت: در شرایطی که باید هر چه زودتر به مقصد برسیم، اکثر رانندگان تاکسی از فرصت استفاده می کنند یا قیمت را افزایش می دهند یا فقط مسافر را می بندند. و این افزایش قیمت از نظر ما ناعادلانه است.

آقای ش از معدود مسافرانی است که به دلیل سردی هوا، بارش برف و دوری از منزل، نمی تواند از ابتدا تا منزل پیاده روی کند و به همین دلیل باید در صف طولانی تاکسی ها منتظر بمانند.

وی از نحوه ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در روزهای برفی گلایه کرد و گفت: همزمان با بارش برف برخی از تاکسی ها از سوار کردن مسافر خودداری می کنند.

این شهروند سنندجی افزود: در روزهای عادی شاهد سیل عظیم تاکسی ها در سطح شهر هستیم اما متاسفانه در روزهای برفی و زمانی که مردم باید به آنها خدمات رسانی کنند حتی یک تاکسی هم تردد نمی کند.

76ad5781 2aeb 43ca a30f 5b0dee428e85 خبر خاکستری

وی گفت: در این شرایط شهرداری و شورای شهر و کارکنان حمل و نقل عمومی استان که عرب بومی ندارند موظفند اقدامات لازم را برای خدمت رسانی به مردم انجام دهند اما متاسفانه نظارتی بر فعالیت تاکسیرانی این افراد وجود ندارد. روزها.» و هر کس مطابق میل شخصی خود تصمیم می گیرد.

یکی دیگر از شهروندان سنندجی افزود: در روزهای برفی بر کار تاکسی ها نظارت درستی صورت نمی گیرد و این مشکل برای مردم شهر مشکلاتی ایجاد می کند.

وی گفت: وقتی صبح امروز با برف و بدون وسیله شخصی به محل کارم رسیدم در مسیرهای اصلی تاکسی نبود یا اگر تاکسی بود راننده اعلام می کرد که اگر تاکسی بسته می خواهید آماده رانندگی هستید. او یک مسافر است.

وی گفت: در کنار وضعیت بد حمل و نقل عمومی، تاکسی های اینترنتی و آژانس ها هیچ اقدامی برای جابجایی مردم در روزهای برفی انجام نداده اند.

058e29e9 9ef7 4948 80ce acfcfdbaabc5 خبر خاکستری

تاکسی ها در یک روز برفی آب شدند و هیچ نظارتی وجود نداشت

سامان سعیدی مدیر حمل و نقل شهرداری استان در گفت و گو با کُردتودی گفت: نحوه خدمات رسانی تاکسیرانان در روزهای عادی از ساعت 6 صبح تا 18 بعد از ظهر آغاز می شود اما در روزهای برفی و بارانی رانندگان تاکسی می توانند خدمات رسانی کنند. “تا ساعت 9 شب برای مردم تبلیغ شد

سعیدی گفت: در کنار تاکسی ها، اتوبوس ها و مینی بوس های طراحی شده برای روزهای برفی و بارانی در سطح شهر آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به مشکل حمل و نقل در روزهای برفی گفت: در روزهای برفی و بارانی مشکل حمل و نقل به اوج خود می رسد، اما اینکه می گویند هزینه ای ندارد درست نیست، بلکه به دلیل شلوغی این روزها و عدم استفاده از آن است. شهروندان در وسایل نقلیه و حمل و نقل عمومی خود دچار اختلال خواهند شد.

سرپرست حمل و نقل شهرداری سنندج با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های حمل و نقل از ساعت 6 صبح امروز در یک روز برفی کار می کنند، افزود: 123 اتوبوس، 5 مینی بوس در سطح مرکزی و حدود هزار تاکسی تا امروز. مردم برای انتقال آنها خدمت می کردند.

این در حالی است که بسیاری از مردم این شهرستان به دلیل عدم نظارت لازم از سوی مسئولان مربوطه در بحث حمل و نقل در زمان بارش برف امروز دچار مشکل می شوند و در پایان باید گفت که مسئولین محترم مردم خود دارای بصیرت و آنچه مشهود است هستند. اصطلاح.

دیدگاهتان را بنویسید