عربستان سعودی با حمایت آمریکا یمنی ها را می کشد


ساعت: 06:09
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817373

یحیی الراعی، رئیس پارلمان یمن از درخواست ها برای مذاکره در ریاض انتقاد کرد و تاکید کرد که عربستان سعودی با حمایت آمریکا در حال کشتار مردم یمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یحیی الراعی، رئیس پارلمان یمن در پیامی به تعدادی از رهبران و نمایندگان پارلمان از کشورهای مختلف از درخواست شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر برگزاری رایزنی های یمنی و یمنی در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، گلایه کرد. .

الری در بیانیه ای اعلام کرد که عربستان سعودی با هواپیماها، موشک های مورد حمایت آمریکا و تمام سلاح های ممنوعه بین المللی خود، مردم یمن را می کشد. وی همچنین از نمایش تصویری صلح آمیز از عربستان به جای تصویر واقعی قاتل مردم یمن انتقاد کرد.

سخنگوی مجلس نمایندگان یمن با بیان اینکه کشورش از صلح حمایت می کند نه تسلیم عربستان، افزود: اگر عربستان و شورای همکاری خلیج فارس در حال مذاکره جدی هستند، باید اجازه دهند تجاوزات پایان یابد و محاصره پایان یابد. “

الراعی خاطرنشان کرد که شورای امنیت، سازمان ملل و سازمان های وابسته به آن ناتوانی خود را در پذیرش مسئولیت های قانونی، اخلاقی و انسانی با رسیدگی به وضعیت یمن نشان داده اند.

انتهای پیام/
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید