کاستاری، نماینده مجلس: سطح آزادی بیان در کشور ما در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد / آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی هزینه زیادی کرده اند. انگلستان، آلمان و فرانسه نیز از شورشیان حمایت کردند

کاستاری، نماینده مجلس: سطح آزادی بیان در کشور ما در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد / آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی هزینه زیادی کرده اند.  انگلستان، آلمان و فرانسه نیز از شورشیان حمایت کردند

روز جدید اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس گفت: اکنون افرادی هستند که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند بدون اینکه بدانند با چه کسی صحبت می‌کنند. اسراف و نقض حقوق بشر را نمی دانند. آمریکایی ها، صهیونیست ها، رهبران سعودی که هزینه های زیادی کرده اند و برخی کشورهای اروپایی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه نیز از این شورشیان حمایت می کنند.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی گفت: هوشیاری و بصیرت ملت ما را بر آن داشت که نه تنها با معاندان همراهی نکنند، بلکه آنها را به حال خود رها کنند و معاندین هم می دانند که قطعا راه به جایی نمی برند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیته فرهنگی شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت اظهار داشت: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی نسبت به رفتار و عملکرد مردم آگاهی کامل دارند. ائمه و معصومین به ویژه پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) پیروز شدند.

وی افزود: اکثریت مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی با آگاهی از موارد ذکر شده به صورت میلیونی وارد صحنه شدند و امام خمینی (ره) با تبیین خط مشی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند. به همین دلیل، مکاتب مادی زیر سؤال رفت، زیرا این درک با زندگی و افکار انسانها صورت گرفت. اگر به انقلاب های دیگر بر اساس زور و فشار و ارعاب می رسد و به همین دلیل نمی توانند به مسیر خود ادامه دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه الان قبل از انقلاب اسلامی افرادی هستند که نمی دانند با چه کسی صحبت می کنند، توضیح داد: این افراد به افرادی گوش می دهند که علاوه بر جنایت، زیاده خواهی و متجاوز به انسان هستند. آمریکایی ها، صهیونیست ها، سران سعودی که هزینه های زیادی کرده اند و برخی کشورهای اروپایی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه نیز از این شورشیان حمایت می کنند، نمی شناسند.

وی ادامه داد: باید گفت که اغتشاشگران نادان هستند و می خواهند با زور و خشونت مشکلی را به مردم تحمیل کنند و به خشن ترین شکل به پیروزی برسند، در صورتی که مردم از این مسائل آگاه باشند و صرفاً از آنها غافل نشوند این را کاملا رد می کنند. تفکر، به ویژه مردم ما که به مشکلات آگاهی کامل دارند. در واقع اگر انسان آگاه و دوراندیش باشد به این شورشیان نمی پیوندد.

کوثری با بیان اینکه مردم از محدودیت ها خارج شده اند و تعداد معدودی فتنه گران هستند، گفت: فتنه گران را می توان به دو دسته تقسیم کرد. گروهی خودآموخته و وابسته هستند و دستگاه های امنیتی باید کسانی را که به عنوان رهبر شناخته می شوند شناسایی و دستگیر کنند و با آنها به شدت برخورد کنند. دسته دوم جوانانی هستند که از نظر فضای مجازی از نظر عاطفی توجیه شده و با فریب رهبران وارد صحنه شده اند. اینگونه است که شعار زن، زندگی و آزادی مطرح می شود که سطح آزادی بیان در کشور ما به حدی است که در کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود ندارد و رهبران این کشورها به دروغ ادعا می کنند که آزادی وجود دارد.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دانش و آینده نگری مردم ما باعث شد نه تنها با شورشیان همراهی نکنند، بلکه آنها را به حال خود رها کرده و شکست بخورند، گفت: از کار خود پشیمان هستند. البته کسانی که مقصر اصلی فریب جوانان هستند باید به اشد مجازات برسند، بحثشان از دیگران جداست.

کوثری افزود: به فضل الهی می بینیم که مردم آگاه ما با آن معدود یاغی ها نرفتند و می دانیم که قطعا راه به جایی نمی برند. اولاً ما همواره با اطلاع رسانی به مردم، حکومت و نظام جمهوری اسلامی را ارتقا داده ایم و اگر اینطور نبود این نظام هرگز نمی توانست به راه خود ادامه دهد.

نماینده تهران در مجلس در پایان تاکید کرد: باز هم به فریب خوردگان می گوییم باید بخوانند و با مسائل آشنا شوند و بعد اگر می خواهند در مورد مسائل اجتماعی صحبت کنند اعتراض کنند چون شنونده ای برای شنیدن اعتراضات آنها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید