آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل از گذشته درس نگرفته اند/لبنان تسلیم تهدیدها نمی شود

ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781195

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: مشکل آمریکا، عربستان و اسرائیل این است که از گذشته درس نگرفته اند و لبنان تسلیم تهدیدها و فشارها نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ حسن البغدادی، یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که لبنان به دفاع از اصول ملی، حق حفاظت از سرزمین و مردم خود، حق استخراج منابع طبیعی و تعیین عادلانه مرزهای خود ادامه خواهد داد و حمایت نخواهد کرد. هر گونه فشار یا تهدید..

سخنگوی حزب الله افزود: مشکل دولت آمریکا و متحدانش مانند عربستان سعودی و اسرائیل این است که از گذشته درس نگرفته اند و هنوز این کار را نمی کنند.

وی افزود: آنها هنوز ماهیت لبنان و حزب الله را درک نکرده اند و همچنان به گروهی منفور که آماده اند لبنان را در ازای پول و اعتبار ساختگی به نفع دشمنان کشور قربانی کنند، تکیه می کنند. این در حالی است که اکثریت مردم این کشور از فرقه ها و مولفه های مختلف هرگز در مورد عزت و ثروت ملی خود با کسی سازش نمی کنند.

روز گذشته نیز ابراهیم الموسوی، نماینده فراکسیون مقاومت فراکسیونی پارلمان لبنان در گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد که دولت لبنان بر اساس همکاری های منطقه ای و بین المللی تشکیل شده و فرانسه خواستار ادامه دولت تا انتخابات پارلمانی درژانی است.

وی با بیان اینکه پروژه آمریکای غربی در لبنان ضربه زدن به مقاومت است و هرگز محقق نخواهد شد، تاکید کرد: لبنان همچنان در موضع قدرت قرار دارد و اقدامات اخیر کشورهای حوزه خلیج فارس مداخله آشکار در امور لبنان است.

نماینده حزب الله لبنان در پارلمان لبنان همچنین تاکید کرد: عربستان امروز ابتکار و بینش خود را از دست داده و درگیر جنگ های چرخشی است که به هیچ هدفی نمی رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید