عربستان سعودی بزرگترین شهر تازه ایجاد شده در این کشور است


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807576

شهردار یکه سعود از اعلام شهر یکه سعود به عنوان بزرگترین شهر تازه ایجاد شده در کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جابر خالدی شهردار جکه سعود در گفت و گو با عصر اترک گفت: با موافقت فرمانداران راز و جرگلان برای ادغام سازه های پراکنده در جکه سعود مساحت این شهر تازه ایجاد شده از 430 مساحت افزایش یافته است. هکتار تا 590 هکتار و بزرگترین شهر تازه ایجاد شده است. کشور اعلام شد.



خالدی افزود: یکه سعود با ادغام سه روستا حدود 430 هکتار بود که با توجه به پراکندگی جمعیت و ساخت و سازهای زیاد بنا به اعلام استان رازویرگلان مقرر شد تمامی این سازه ها به طرح هادی اضافه شود. با 590 هکتار که در مقایسه با شهرهای دیگر که حدود 300 هکتار وسعت دارند، وسعت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه در مراحل ابتدایی خود قرار دارد، افزود: شناخته شدن به عنوان بزرگترین شهر تازه ایجاد شده کشور باعث جذب سرمایه بیشتر و ارائه خدمات بهتر خواهد شد.

شهردار یکه سعود نیز آمار تصادفات این شهر را صفر اعلام کرد و گفت: ورودی شهر در خیابان مصلی یکی از نقاط در معرض خطر تصادف است که تصادفات بارها منجر به فوت شده است. کسانی هستند که در طرح راهنمای شهر نبودند که با هماهنگی های انجام شده این موانع برطرف شد که تاثیر زیادی در کاهش مرگ و میر دارد.



انتهای پیام/ رحیمی

دیدگاهتان را بنویسید