عرصه نباید از بیشه شیران خالی بماند/خستگی و ناامیدی دشمنان او هستند


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920241

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: میدان از شیران بیشه خالی نشود و بصیرت روز به روز رشد کند، خستگی و ناامیدی دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونم پیش از ظهر سه شنبه در مراسم خاکسپاری شهدای گمنام در شهرکرد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: : زهرا علیهاالسلام در این چند روز زندگی به معنای واقعی از دنیا رفت و از همه توانمندی ها استفاده کرد و از همه فرصت ها بهره برد تا بشریت را به مسیر اصلی و واقعی خود معطوف کند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) به دنیا فهماند که بدون ولایت فایده ای ندارد، تصریح کرد: اگر قرار است اسلام موضوعیت، اثرگذار و کارآمد باشد، باید هسته آن را قوی نگه داشت و هسته آن ولایت و امامت و امامت است. همین است که خداوند متعال پیامبرش را مأمور روایت و ابلاغ در غدیر کرد.

نکونام با اشاره به اینکه هسته اصلی اسلام یعنی همه آنچه پیامبر در طول 23 سال بعثت بیان کرده است، گفت: این باید در پوست و خون ما نهادینه شود تا اسلام زنده بماند.

وی اذعان داشت: می‌خواهیم به پیام شهدا به طور اجمالی بپردازیم، پیام زهرای مرضیه (س) ولایت بود و این چراغ روشن چیزی است که امروز زیر پرتو این انوار انقلاب اسلامی دنبال می‌کنید.

نکونام خاطرنشان کرد: این شهدا به امام لبیک گفتند، امامی که به معنای واقعی عالم، عارف و برآمده از مکتب معصومین و طهارت اهل بیت بود و در یک کلام امام (ره) بود. فقط وظیفه مدار

وی یادآور شد: امام (ره) تحت تأثیر منیّت نبود و تحت تأثیر احساسات قرار نمی گرفت.

نکونام با اشاره به اینکه خیلی ها می خواستند شخصیت امام (ره) را سرکوب کنند، گفت: شهدا وظیفه محور سخنرانی را به امام گفتند و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب، حکیم، عارف و عالم فرزانه. خداوند متعال راه امام (ره) را ادامه دهد

وی تصریح کرد: این شهدا 40 سال است که شهید شده اند، خداوند آنها را حفظ کرده است تا امروز بیایند و به ما پیام بدهند، دل های ما را زنده کنند تا بتوانیم راه را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه پیام شهدا این بود که مردم امام را تنها نگذاشتند، رهبر را تنها نگذارید و این راه ادامه پیدا کند، گفت: مردم اگر سعادت ابدی می خواهید رهبر را تنها نگذارید.

نکونام تصریح کرد: عرصه نباید از شیران بیشه خالی باشد و بصیرت باید هر روز بیشتر شود، خستگی و ناامیدی دشمن اوست.

وی با تاکید بر اینکه باید پیام شهدا را زنده نگه دارید و به نسل های آینده برسانید، اذعان داشت: سختی هایی وجود دارد اما مومن مانند کوهی مستحکم می ایستد و به امام و رهبری می گوید ما اینجا هستیم و نمی گذاریم. به کشور ما آسیب برساند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید