کمبود شعب بانک و ناامیدی مردم دومین شهر پرجمعیت جنوب کرمان / وعده هایی که خالی می ماند


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903804

مردم شهرستان های رودبار جنوبی و جازموریان از نبود برخی بانک ها در این شهرک گلایه کرده و بارها از مسئولان برای رفع این مشکل درخواست کرده اند که هنوز راه حل اجرایی نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; شهرستان رودبار جنوبی با بیش از 128 هزار نفر دومین شهر پرجمعیت جنوب کرمان است، اگرچه بیش از 17 سال از شهرستان شدن آن می گذرد اما هنوز شعب بانک های زیادی در این شهر ایجاد نشده است.


موج نارضایتی مردم از نبود شعبه بانک در سطح شهر

کمبود بانک‌هایی مانند مسکن، ملت، تجارت، رفاه، ماموریت، شهر، دی و سایر بانک‌ها یکی از گلایه‌های این روزهای مردم شهرستان رودبار جنوبی است که می‌توان گفت به یکی از مهم‌ترین و مهم‌ترین آنها تبدیل شده است. دغدغه های حیاتی برای این شهروندان است.

یکی از شهروندان رودبار جنوبی در گفت و گو با خبرنگار جاده آرمان در خصوص کمبود چند شعبه بانکی در این شهرستان گفت: 5 شعبه بانک کفاف جمعیت 128 هزار نفری رودبار جنوب را نمی دهد و گاهی مجبور به تردد هستیم. به شهرهای مجاور برای انجام امور بانکی.

یکی دیگر از شهروندان درباره کمبود بانک رفاه گفت: نبود بانک رفاه برای مددجویان بهزیستی در این شهرستان مشکل ساز است زیرا علاوه بر نبود باجه برای استفاده از خدمات الکترونیکی بانک امل، نمی توانیم خدمات مالی مانند وام و وام دریافت کنیم. کارت های اعتباری. برای دریافت خدمات باید به شهر کهنوج سفر کنیم و این برای شهروندان رودبار جنوبی راحت نیست.

وی افزود: شروع طرح ملی مسکن نیازمند تلاش مسئولان برای رفع این مشکل است.


140 کیلومتر تا اولین بانک ملی

مردم جازموریان از اقصی نقاط این شهر برای انجام بسیاری از خدمات بانکی از جمله دریافت تسهیلات می آیند و از سوی دیگر این بانک انواع وام از قبیل رهن، وام ازدواج و … را به مشتریان ارائه می دهد. این حجم زیاد کار در این شعبه و نبود شعبه در شهرستان، لازم است مسئولان استانی به فکر ایجاد شعب بانکی در رودبارجنوب و جازموریان باشند.


یک شعبه بانک برای 60000 نفر از ساکنان جازموریان کافی نیست

بامری خواستار رسیدگی مسئولان و همچنین نظارت بر افزایش شعب بانکی در جازموریان شد و گفت: برخی از مسائل بانکی تنها مربوط به یک شعبه بانک فعال در جازموریان نیست و مردم باید مسیر طولانی را تا 70 تا 70 در جازموریان طی کنند. روستاهای دورافتاده در 140 کیلومتری برای انجام کارهای بانکی خود به مرکز شهر مراجعه می کنند که جدا از صرف هزینه های زیاد، خطر حوادث رانندگی را برای شهروندان ایجاد می کند.


تلاش می کنیم تعداد شعب بانک ها را افزایش دهیم

بخشدار رودبار جانوبوف علی پرورش در این خصوص به خبرنگار ما گفت: تعداد شعب بانکی در شهرستان کم است و شاهد افزایش آنها هستیم.

وی ادامه داد: به دلیل کمبود بانک رایزنی کردیم که ابتدا وام های باروری پرداخت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید