آخرین ایستگاه زندگی در دومین شهر پرجمعیت جنوب کرمان بحرانی است


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898214

بخش رودبار جنوبی دومین بخش پرجمعیت جنوب کرمان است که هنوز فاقد سردخانه و سردخانه مجهز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش «راه آرمان»، امروز در میان اخبار و گزارش های فراوان رسانه های خبری منطقه جنوب کرمان، گزارشی از موضوع مهمی تهیه کرده ایم که تاکنون مغفول مانده است.

غسال خانه رودبار جنوب این محیط این بار سوژه خبرنگار راه آرمان است.

با خواندن این گزارش در میان بسیاری از اخبار جنجالی که عمدتاً در چارچوب بازی‌های قدرت تهیه و منتشر می‌شوند، متوجه می‌شویم که در پس این همه سروصداهای غالباً سیاسی که در برخی رسانه‌ها ایجاد می‌شود، زندگی همچنان مسیر عاقلانه و منطقی خود را طی می‌کند. ساعت شنی زندگی هر یک از ما، هر لحظه، در هر موقعیت و مقام و با هر طرز فکر و رفتاری به سرعت در حال خالی شدن است تا سرانجام در ساعت مقرر ما را به مقصد نهایی می فرستد. اندکی بخشش!

در این شهر همه چیز برای مردن آماده نیست!» این تیتر گزارشی بود که چند سال پیش روزنامه نگار را آرمان از مسئولان درباره توالت و مشکلات آن پرسید.

سال گذشته ساختمان متروکه توالت پس از سال ها به بهره برداری رسید اما این سرویس بهداشتی فاقد سرویس بهداشتی و تجهیزات است، نبود سرویس بهداشتی و سردخانه مناسب مشکل دنیای پس از مرگ است که رودباری ها از آن گلایه دارند.

یکی از مهم ترین و شاید واجب ترین مراکز در هر شهر و شهرستانی سردخانه و غسالخانه است که متاسفانه در شهر رودبار مورد بی توجهی قرار گرفته و مردم آن شهر مجبورند برای شستشو و مراقبت از آن به شهرهای اطراف بروند. اجساد

بخشدار رودبار جنوبی دومین بخش پرجمعیت جنوب کرمان است که با وجود تصادفات جاده ای هر روز همچنان خالی از سردخانه و سردخانه است.

مردم باید برای غسل مردگان آب تهیه کنند

محمدی یکی از شهروندان رودباری کمبود تجهیزات وضوخانه را مشکلی جدی در این شهر می داند و می افزاید: در شأن دومین شهر پرجمعیت جنوب استان کرمان که نگاه مردم آن باشد، نیست. آب برای غسل دادن مردگانشان یا نگهداری مردگانشان در سردخانه های شهرهای اطراف.

وی افزود: نبود تجهیزات شستشو و سردخانه در شهر رودبار جنوبی مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.
وی از مسئولان خواستار توجه بیشتر به مطالبات و نیازهای مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان است، خبرنگار را آرمان منتظر پاسخگویی مسئولان به مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید