نبود مرکز کنترل فضای مجازی بزرگترین ضعف است/ هیچ اقدامی در مذاکرات نباید از دید مردم پنهان بماند

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798595

حجت الاسلام محمدعلی قدس پور درباره نقاط ضعف فضای مجازی گفت: نبود مرکز کنترل سایبری یک ضعف بزرگ است و باید از ظرفیت جوانان نخبه برای رفع این موضوع استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، حجت الاسلام محمدعلی قدس پور در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلی امام این شهر برگزار شد در خصوص نقاط ضعف سایبری نبود مرکز کنترل فضای مجازی را یک ضعف بزرگ دانست و برای رفع این موضوع باید از ظرفیت نخبگان استفاده کرد. جوانان.

قدسپور با بیان اینکه در نگاه اول مرکز فیلترینگ فضای مجازی به ذهن متبادر می‌شود، می‌افزاید: در واقع مرکز کنترل فضای مجازی آسیب‌ها را شناسایی می‌کند و خسارت را به مردم اعلام می‌کند، نه ارتش سایبری که در خدمت انسان‌ها باشد.

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه در فضای مجازی نباید ابتذال وجود داشته باشد، تصریح کرد: این ضعف ها باید با تکیه بر نیروهای رزمی برطرف شود و از بروز مشکلات مختلف در این حوزه جلوگیری شود.

وی استفاده از ظرفیت های مختلف در کشور را ضروری دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت های داخلی مانند پارک های علم فناوری و استفاده از ظرفیت های نخبگان در حوزه فضای مجازی می توان مشکلات مختلفی را در این حوزه حل کرد.

قدس اسپور با اشاره به اقدامات اخیر یمنی ها گفت: در ایام شهادت بانوی حضرت زهرا (سلام الله علیها) و شهادت سردار سلیمانی، یمنی ها باز هم موفق شدند ضربه بزرگی را به مردم وارد کنند. صعود کنندگان

امام جمعه سمنان روز جمعه با بیان اینکه مذاکرات اخیر قدرت دیپلماتیک ایران را به جهانیان نشان داد، گفت:

وی با تاکید بر شفافیت در مذاکرات گفت: متن این مذاکرات باید پس از مذاکرات اعلام شود. مردم باید از اقدامات و یادداشت های این مذاکرات مطلع شوند و هیچ اقدامی نباید از دید مردم پنهان بماند. “

قدسپور با بیان اینکه سناتور جمهوریخواه آمریکا در دوره ترامپ ایران را به فشار تهدید کرده است، توضیح داد: اکنون آنها هستند که تحت فشار هستند که این نشان از اقتدار کشور ماست.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به انتقام خون حاج قاسم گفت: خواهید دید که ایرانی ها با عزت از فرزند سردار انتقام خواهند گرفت و مردم استان ایران هر لحظه کاری می کنند که دشمن را بکشند.

وی از اصلاح طلبان خواست تا موضع خود را به خبرنگار صدا و سیما به چالش بکشند و گفت: اصلاح طلبان اگر به دنبال زندگی سیاسی و اجتماعی هستند باید نظر بدهند.

گسپور با اشاره به صحبت‌های دشمنان درباره آزادی بیان در جامعه، گفت: اگر دشمنان از آزادی بیان صحبت می‌کنند باید عمل کنند نه اینکه فقط حرف بزنند و دشمنان نباید آزادی بیان را به شیوه خود تعریف کنند.
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه برای ازدواج جوانان باید اقدامات جهادی انجام شود، گفت: برای تسهیل ازدواج جوانان باید برنامه ریزی ها تقویت و هر اقدامی در این زمینه به اطلاع عموم برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید