عزم بسیج برای خدمت به مردم / تحویل 45 واحد مسکونی به نیازمندان اراک


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812844

مهدی گفت: امسال بیش از 45 مسکن محرومان امسال با همت گروه های جهادی بسیج و با مشارکت دستگاه های مختلف به اراک واگذار شد و این اقدام خداپسندانه با قوت ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; علیرضا مهدی جانشین فرمانده سپاه شهرستان اراک ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی شهرستان ساروک با حضور فرمانده سپاه استان مرکزی اظهار داشت: در چهل و سومین سال انقلاب اسلامی، روحیه و فرهنگ بسیجی بسیجی پیروز شد دوران ها و موفقیت های بزرگی به دست آمد و امروز در گام دوم انقلاب باید روحیه بسیجی را تقویت کنیم.

وی افزود: بسیج عزم و اراده جدی برای خدمت به مردم دارد و بسیج با اتکا به بیانات مقام معظم رهبری و در بالاترین قله های پیشرفت و شکوفایی در کنار مردم خواهد بود و بسیج با ویژگی های ولایتمداری، خودخواهی. ایثار و از خود گذشتگی و سادگی زیستی گامی در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

سرهنگ مهدی گفت: گروه های جهادی بسیج با رویکرد تخصصی در حوزه های مختلف به مردم خدمات رسانی می کنند که بیش از 360 گروه جهادی در اراک تشکیل شده و منشأ خیرات و برکات فراوانی برای مردم و جامعه هستند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات جهادگران خانه سازی محرومین است که به برکت کنگره شهدای استان مرکزی، نهضت اسکان محرومان را پیگیری می کنند و بسیجیان به ولی امر شما خدمات ارائه می کنند. به نیت هر شهید».

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اراک افزود: امسال با همت گروه های جهادی بسیج و با مشارکت دستگاه های مختلف بیش از 45 مسکن محرومین در اراک واگذار شده است که این اقدام خداپسندانه همچنان ادامه دارد. قدرت.”

وی اجرای رزمایش امدادی در محله را از دیگر اقدامات جهادگران بسیجی عنوان کرد و گفت: در این راستا بیش از 150 هزار بسته معیشتی و 800 بسته معیشتی به عید سعید فطر توزیع شده است و در نظر داریم. برای بسته بندی برای پایان سال “همچنین اختصاص دهید

سرهنگ مهدی خاطرنشان کرد: امروز به همت فرمانده سپاه روحال استان مرکزی در منطقه ساررو برنامه هایی از جمله تیراندازی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح 6 منزل برگزار شد. برای محرومان روستاهای مشهد، الکوبه و بهادرستان دیدار با بسیج و بازدید از طرح های در دست اقدام محرومیت زدایی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید