عشق به شهدا، زوجی را که در ایوان بودند به کلاویزان کشاند


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817025

زوج ایوانی با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس مهران در خدمت کاروان های راهیان نور هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار ، همه ساله از نیمه دوم اسفندماه و سال نو خیل عظیمی از سراسر کشور از زن و مرد گرفته تا کودک و سالمند در قالب کاروان های راهیان نور حضور پیدا می کنند. مناطق عملیاتی دفاع مقدس کشور سربازان انقلاب اسلامی که بالاترین سرمایه های خود را برای نجات انقلاب و کشور نثار می کنند و انقلاب را از نزدیک نظاره می کنند و هوایی را که شهدا در آن نفس می کشیدند تنفس می کنند و سال نو را به نام و یاد شهدا جشن می گیرند.

علاوه بر حضور زائران راهیان نور، تعدادی از هموطنان نیز هستند که به عنوان پاسداران شهدا، در این ایام در بقاع متبرکه کشور به صورت داوطلبانه به زائران راهیان نور خدمت می کنند و از شهدا معرفت دریافت می کنند. .

مغناطیس شهدا باعث می شود که شهروندان به عنوان وزیر شهدا در یادمان های دفاع مقدس حضور پیدا کنند تا علاوه بر خدمت رسانی به زائران در کنار سایر وزیران، معنویت و معرفت را از شهدا بیاموزند.

در همین راستا خبرنگار پایگاه خبری جهاد و مقاومت ایلام بیدار با زوج ایوانی که با عشق به شهدا در مناطق عملیاتی مهران (کلاویزان) برای خدمت رسانی به زائران حضور دارند گفت و گو کرد.

محمدصادق احمدیان و همسرش خانم کریمی به خبرنگار ما گفتند: امسال تصمیم گرفتیم سال تحویل را در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس (کلاویزان) سپری کنیم و این برای ما موفقیتی است که به دست آورده ایم. امیدواریم لیاقتش را داشته باشیم.”

احمدیان با اشاره به اینکه خادمان شهدا در راه خدا فعالیت می کنند، گفت: ما نیز می خواستیم به عنوان خادمان شهدا به این منطقه بیاییم تا شاهد این حضور عظیم مردم و تلاش خالصانه خادمان شهدا باشیم. و خدمت به نمازگزاران.»

وی افزود: هر قدمی که در صف شهدا برمی داریم ثواب اخروی دارد و با هیچ حقوق دنیوی قابل مقایسه نیست.

این خادم شهدا گفت: خدمت به نمازگزاران سرزمین نور را افتخار می دانم و ایام پایانی سال و نوروز را در خدمت به نمازگزاران کربلای ایران خواهم بود.

این خادم پرستشگاه سرزمین نور در پایان گفت: امیدوارم مورد شفاعت شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس باشیم و بتوانیم همیشه در راه اسلام و مسلمین خدمت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید