عطر حرم رضوی در لرستان می پیچد/ اینجا بوی بهشت ​​می دهد.


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843913

عطر حرم رضوی با ورود پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) به استان لرستان تغییر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، دهه کرامتی که در راه است، دلها را به یاد حیاط و خانه ای می اندازد که ایوان طلا و کبوتران حرمش، انسان را به بهشت ​​می برد، در گوشه حرم، دل های نمازگزاران و عاشقان را گره می زند. پنجره فولاد و صدا – آهنگ معنوی خوب نمازگزاران.

سالیان متمادی در دهه کرامت کارکنان حرم رضوی با پرچم متبرک حرم راهی روستاها و شهرهای دورافتاده می شوند تا در آستانه میلاد امام رضا (ع) حال و هوای شهرها را معنوی کنند. شهرها و روستاها این روزها میزبان کاروان های زیر آفتاب هستند این روزها با استقبال از این کاروان به امام هشتم سلام می کنند.

کم نیستند زائرانی که قصد زیارت مشهد الرضا را دارند اما شرایط رفتن را ندارند و حضور این خادمان در روستاها و شهرها زمینه ورود دل ها به پنجره فولاد را فراهم می کند.


73eb47d8 72bc 4dc5 ab21 0f30f2dd6ecb خبر خاکستری



لرستان زیر سایه خورشید رفت

حامد گفوری نژاد دبیر ستاد جشن های خورشید در استان لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: امسال جشن های زیر سایه خورشید در هشت شهرستان استان برگزار می شود. امسال خادمان حرم به این روستاها اعزام می شوند و تعدادی از روستاها برای اولین بار پذیرای خادمان و پرچم مقدس رضوی هستند.

وی افزود: امروز کاروان زیر سایه خورشید وارد نورآباد می شود و سپس به شهرهای الیغودرز، هرم آباد، دور چگنی، درب گنبد، کوهدشت، الشتر و بروجرد اعزام می شود و برنامه های متنوعی در تمامی شهرستان ها در نظر گرفته شده است. در مجموع 40 برنامه راه اندازی خواهد شد.

دبیر جشن های زیر سایه خورشید در استان لرستان گفت: پرچم متبرک توسط کارکنان حرم رضوی به مراکزی مانند زندان ها، بیمارستان ها، خانه های شهدا و بسیاری از شهرها با حضور کارکنان حرم امام رضا(ع) حمل می شود. جشن های عامیانه

گفوری نژاد گفت: جشن های زیر سایه خورشید از امروز 16 خردادماه در استان آغاز شد و تا 21 خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید