علت این اتفاق بد در پرسپولیس مشخص شد. عکس العمل یحیی چیست؟

علت این اتفاق بد در پرسپولیس مشخص شد.  عکس العمل یحیی چیست؟

در روزهای گذشته اعلام شده بود که کاروان باشگاه پرسپولیس برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی 10 روزه 4 تیرماه عازم ترکیه می شود تا دانش آموختگان یحیی گل محمدی علاوه بر تمرینات منظم، دیدارهای دوستانه نیز برگزار کنند.

این در حالی است که طی روزهای اخیر اعلام شده بود به دلیل نبود اسپانسر برای تامین هزینه های این اردو، سرخ پوشان به اردوی ترکیه نخواهند رفت و به همین دلیل شاگردان یحیی گل محمدی از اردوی شبانه خود در این اردو لغو کردند. هتل آزادی تهران سه شنبه 7 تیرماه برگزار می شود. هر چند که گفته می شود هزینه این کمپ برای یک کمپ در خارج از کشور کم است!

این سوال زمانی جالب تر می شود که بدانیم سازمان لیگ (در صورت وجود این نامه) طی نامه ای به امضای حیدر بهاروند، رئیس سابق این سازمان، به باشگاه ها اعلام کرده است که هیچ باشگاه ایرانی برای برگزاری مسابقه به خارج از ایران نرود. camp.country جز در صورت لزوم! البته به نظر می رسد که کلمه «ضرورت» برای بوت کمپ کارساز نخواهد بود!

از سوی دیگر مدیران پرسپولیس مدعی هستند که به آنها گفته شده که بودجه باشگاه نباید صرف برپایی کمپ خارجی شود و به همین دلیل مدیران پرسپولیس به دنبال اسپانسر برای برگزاری اردو در ترکیه هستند. این در حالی است که اسپانسر بخش خصوصی با پرداخت 100 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس برای این اردو موافقت کرد تا قرمزها به اردوی 10 روزه در ترکیه بروند اما به نظر می رسد خواسته های این اسپانسر غیرمنطقی بوده است و به همین دلیل مدیران پرسپولیس محدودیتی برای همکاری قائل شدند. با این اسپانسر

شنیده ها حاکی از آن است که این اسپانسر برای چند ماه فضای تبلیغاتی باشگاه را به مبلغ 100 هزار دلار می خواست که قرار بود به پرسپولیس پرداخت کند! این مشکل و برخی مشکلات دیگر باعث شد تا مدیران پرسپولیس این صد هزار دلاری را محدود کنند تا بالاخره پرسپولیس بتواند اردوی خود را در تهران حفظ کند.

البته این روزها خبر می رسد که مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش هستند تا با تامین این مبلغ و یافتن اسپانسر بتوانند اردوی خارجی تیمشان را سازماندهی کنند و باید دید در نهایت این اتفاق می افتد یا شیاطین سرخ. تا شروع لیگ بازی می کنند آیا هنوز در تهران کار می کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید