علیرضا فغانی در قطر می ماند؟

علیرضا فغانی در قطر می ماند؟

علیرضا فغانی در دیدار پرتغال – اروگوئه از پنالتی خبر داد. بعدها مشخص شد که این پنالتی اشتباه بوده است. البته در جریان بازی دستور ادامه بازی را داد و سپس کمک داور ویدیویی از او خواست صحنه را مرور کند.

کولینا به اشتباه علیرضا فگانی اعتراف کرد و سرمربی اروگوئه پس از حذف به اشتباه علیرضا فگانی حمله کرد و عنوان کرد که اگر او این اشتباه را انجام نمی داد، تیم اروگوئه حذف نمی شد. اما فیفا علیرضا فغانی را به دلیل اشتباه از لیست خارج نکرد.

بر اساس اخبار دریافتی، داوران دیدارهای روز یکشنبه مشخص شدند و دیدارهای روز دوشنبه با حضور تیم های آسیایی برگزار می شود. احتمال زیادی وجود دارد که علیرضا فغانی برای بازی های روز سه شنبه انتخاب شود و برای یکی از آن دو بازی سیگنال بدهد. مراکش مقابل اسپانیا یا پرتغال مقابل سوئیس. همانطور که در بازی قبل برای پرتغال به میدان رفته بود، احتمالا در این بازی برای مراکش و اسپانیا بازی خواهد کرد.

البته پیش بینی می شود علیرضا فگانی به دلیل خطای دیدنی در دیدار پرتغال – اروگوئه و همچنین تایید این خطا توسط کولینا و در ادامه سرمربی اروگوئه شانس قضاوت در دیدار فینال را نداشته باشد. مصاحبه.

دیدگاهتان را بنویسید