علی مطهری: اگر عزمی برای برخورد با تخریب کنندگان سخنرانی سید حسن خمینی وجود داشت، این پرونده سال ها پیش جمع آوری می شد.

علی مطهری: اگر عزمی برای برخورد با تخریب کنندگان سخنرانی سید حسن خمینی وجود داشت، این پرونده سال ها پیش جمع آوری می شد.

روز جدید : علی مطهری در روزنامه اعتماد نوشت: «هر ساله عده ای با حضور مقامات کشوری و لشکری ​​و بیگانگان اقدام به برهم زدن سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی نوه امام خمینی (ره) در سالگرد رحلت ایشان می کنند. راحت کار کنید و با توبیخ و تنبیه راحت باشید، پدیده ای که مردم آن را زیر سوال می برند.

این افراد ثابت هستند و در این مراسم جایگاه ویژه ای دارند و قطعا نهادهای اطلاعاتی و امنیتی این افراد را می شناسند، اما ممکن است فکر کنند کارشان در جهت انقلاب است، لذا این مرد گستاخ را آزاد کردند و اگر عزمی وجود داشت. برای مقابله با آنها، این پدیده تمام شده بود.

مایه تاسف است که رهبر معظم انقلاب برای تداوم موضوع باید با این موضوع مخالفت کنند و باید به صدا و سیما یادآوری کرد که چرا تاکنون از پخش سخنان سید حسن خمینی خودداری کرده است. گویی مسئولان مربوطه لزوم برخورد با این عناصر را درک نکرده اند که این امر بدیهی است و مدیریت باید ابتدا بگوید تا بتواند اقدامی انجام دهد.

افرادی که برنامه ریزی می کنند و می کنند، حداقل تا کنون احساس کرده اند که کارشان مورد تایید حکومتی و انقلابی است، زیرا همیشه با سکوت مسئولان و کسانی که باید حضور داشته باشند، مواجه بوده اند. امیدوارم اکنون که رهبر معظم انقلاب دیدگاه خود را روشن کرده اند، افرادی که حداقل ادعای ولایتمداری دارند دست از کارهای زشت خود بردارند و بپذیرند که باید به حرف مخالفان خود گوش فرا دهند و آزادی بیان یکی از ارکان است. و آرمان های انقلاب اسلامی؛ در عین حال این افراد نباید احتمال نفوذ صهیونیست ها یا منافقین را در خود منتفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید