عملکرد خوب سپاه و بسیج باید الگویی برای حرکت دستگاه های اجرایی استان باشد


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842239

رئیس حوزه های علمیه کشور آیت الله اعرافی گفت: عملکرد خوب سپاه و بسیج در مقاطع مختلف باید الگویی برای سایر دستگاه ها برای خدمت به مردم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه بسیج وجه تمایز سپاه از سایر نیروهای مسلح و برخاسته از مردم است، اظهار داشت: این بسیجی است که در این راستا به وجود آمده است.

رئیس حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه ایثارگری از ویژگی های نیروهای بسیجی است، گفت: بسیجیان در عرصه های مختلف مبتکر و مبتکر بودند و در عرصه های مختلف فرهنگی، نظامی، آموزشی، صنعتی و … شاد بودند. درخشیدند.

اعرافی ادامه داد: توانمندی های بسیاری در نیروهای بسیج وجود دارد که باید با هنر حکومت داری در خدمت نظام، انقلاب و مردم به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر لزوم تعریف چشم انداز برای سپاه و بسیج گفت: پیشنهاد می کنم برنامه های پنج ساله سپاه بر اساس فضای بومی استان تدوین شود تا طبق برنامه به اهداف برسد.

اعرافی با اشاره به اینکه سپاه بعد از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف از جمله مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی دیگری نیز دارد، افزود: این حضور باید برنامه ریزی شده و پررنگ باشد تا رقابت در خدمت مردم باشد تا بین مسئولان ایجاد شود.

مسئول سمینارهای کشور ادامه داد: عملکرد خوب سپاه باید الگویی برای سایر ادارات برای خدمت به مردم باشد.

اعرافی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات اصلی استان یزد از جمله آب، محیط زیست و … گفت: سپاه باید با نیروهای توانمند و پایگاه های عملیاتی خود وارد این منطقه شود تا مشکلات استان را سریعتر حل کند.

سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این دیدار که در بیت آیت الله اعرافی برگزار شد، با اشاره به آمادگی سپاه الغدیر برای خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. و بسیج برای خدمت به مردم، نظام اسلامی و یزد استانداری را سرلوحه کار خود قرار داده اند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید