پایگاه های بسیج آسه; الگویی برای روسای دستگاه های اجرایی


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907523

سردار محمدعلی نظری گفت: پایگاه های بسیج بسیج می توانند الگویی برای مدیران دستگاه های اجرایی استان باشند چرا که برخی دستگاه ها بودجه های کلانی دریافت کرده اند اما به اندازه یک پایگاه کارآمد و موفق نبوده اند. می توانند از این گونه مبانی مثال بزنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش را آرمان صبح امروز سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه طرالله استان کرمان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پایگاه های اسوه در حسینیه طرالله کرمان با بیان اینکه بسیج زاده انقلاب و امام راحل است، گفت: (ره) زمانی که امام (ره) بسیج را به عنوان نیروی کمکی معرفی کردند، بسیاری از استراتژیست ها و اندیشمندان از سخنان امام (ره) در خصوص بسیج تعجب کردند، اما با گذشت زمان دیدیم که مقدسه حفاظت رواج یافت و ساختار بسیج سقوط کرد.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان تصریح کرد: بسیج پس از دفاع مقدس نیز در خط مقدم بازسازی، کارهای اساسی در حوزه بازسازی مناطق، ساخت سد و از همه مهمتر روند رو به رشد است. در زمینه های مختلف علمی، دفاعی، نانو و غیره.
سردار نظری گفت: امروز نیز شاهد این هستیم که هر جا که باری از دوش نظام و انقلاب باشد، این بسیج است که به کمک می شتابد، مثلاً نقش بسیج در اوایل انقلاب را می توان به برخی نسبت داد. مسائلی مانند واکسیناسیون علیه فلج اطفال خدمات بهداشتی، امنیت جنوب شرقی نشان داد.

وی با تاکید بر اینکه شاهد نقش پررنگ دانش آموزان، دانش آموزان و معلمان بسیجی در عرصه های مختلف هستیم، تصریح کرد: نقش چشمگیر این قشر در عرصه انرژی هسته ای، پزشکی و حتی امروز در بحث علمی و پزشکی بر هیچکس پوشیده نیست. . لذا بسیج در انجام مأموریت خود موفق بوده و واقعاً راضی کننده است، اما به فرموده مقام معظم رهبری قانع کننده نیست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: اتفاقاتی که در چند هفته اخیر رخ داده نشان می دهد کارهایی که انجام داده ایم باید تشدید، بازنگری و بیرونی شود. در بسیج دو نوع کار انجام می شود، یکی کار درونی، معنای پیشرفت و رشد این است که خود و جامعه را در کنار خود داشته باشیم.

سردار نظری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پایگاه های مقاومت بسیج می فرمایند که «پایگاه های مقاومت بسیج ارکان قدرتمند نظام و ریشه بزرگ انقلاب اسلامی هستند» ایشان با این سخنان بسیج را ریشه درخت نامیدند. انقلاب، از این رو ماموریت ما بسیار دشوار است.

وی بیان کرد: به گفته سردار سلامی، بسیج امروز در هر محله یک دستگاه کوچک و نسبت به کل یک جزء است و هر پایگاهی باید برای توسعه هر محله تلاش کند تا بتوانیم بگوییم شهر ما و در نهایت کشور ما آباد است. و از تمدن به معنای مقام ولی فقیه به دست آوردن است.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان با اشاره به اینکه راهبرد بسیج تحقق بسیج ده ها میلیونی جوانان مومن و مؤمن برای کمک به تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: هدف از برپایی نمایشگاه های اسوه این است. بخشی از فعالیت های موثر انجمن در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته می شود و باعث ایجاد رقابت بین پایگاه ها می شود، همچنین این گونه نمایشگاه ها الگوی مدیران و ادارات مختلف خواهد بود.

سردار نظری ادامه داد: برخی از پایگاه ها در چندین زمینه بصیرتی، آموزشی، علمی و … موفقیت های چشمگیری کسب کرده اند. از این رو چنین پایگاه هایی می توانند الگویی برای مدیران دستگاه های اجرایی استانی باشند، زیرا برخی از دستگاه ها با در نظر گرفتن بودجه های کلان، اما به اندازه یک بانک اطلاعاتی مؤثر و موفق نبوده اند، مدیران می توانند با مراجعه به این بانک اطلاعاتی از این قبیل پایگاه ها کسب کنند.

وی با اشاره به نقش مهم فضای مجازی برای آموزش کودکان در ایران گفت: ما از این فضا غفلت کرده ایم اما دشمن در این فضا روی فرزندان ما سرمایه گذاری کرده است، شاهدیم که برخی دانش آموزان سردمدار ناآرامی های کنونی هستند. ، پس این یکی از چیزهای بزرگ است. کاری که ما می توانیم انجام دهیم، حوزه تبیین جهاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید