روسای دستگاه های اجرایی با فرهنگ و تفکر بسیجی به جامعه خدمت کنند

ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784711

شرافتی راد با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید با فرهنگ بسیجی از دوران دفاع مقدس به جامعه خدمت کنند، افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی ظرفیت ارزشمندی است که از ابتدای انقلاب تاکنون در کنار مردم بوده است. در زمان‌های مختلف و در زمان‌های مختلف. شرایط خاص و التهابی. «سیستم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین شرافتی راد مدیر تربت حیدریه صبح امروز در جلسه هیأت مدیره تربت حیدریه همزمان با گرامیداشت هفته بسیج به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه کرد با فرهنگ سازی و خدمت به مردم خدمت کنند. به فکر بسیجیان حراست مقدس

وی افزود: مدیری با تفکر بسیجی می تواند با حضور جهادی و میدانی خود در جهت جلب اعتماد مردم و جلوگیری از تولید نارضایتی تلاش کند، لذا باید این فرهنگ و تفکر در سطوح مختلف نهادینه شود تا دشمن نیز مانند گذشته ناامید و ناامید شود. گذشته.”

وی با انتقاد از اینکه برخی دستگاه های اجرایی برای یکدیگر کارهایی را انجام می دهند، گفت: مدیران باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند تا شاهد افزایش خدمات به مردم باشیم، بنابراین شایسته نیست دستگاه های اجرایی در قوه قضائیه کارها را برای یکدیگر انجام دهند. چنین رفتاری مشکلات مردم را حل می کند.»

اعطای وام ۱۱۰ میلیاردی به تربت حیدریه در سال ۱۴۰۰

فرماندار تربت حیدریه از اعطای وام 110 میلیارد تنی برای این شهرستان خبر داد و افزود: از این وام 28 میلیارد و 800 میلیون تن نفت، 17 میلیارد و 100 میلیون تن مانده 11 میلیارد و 600 میلیون است. تن جدول صفر همان 53 میلیارد و 300 میلیون تن از محل محرومیت زدایی است که با نظارت نمایندگان مجلس در حوزه های عمرانی، خدماتی، راهداری، بهداشتی و آموزشی توزیع و توزیع می شود.

وی گفت: هر چه از این بودجه به شهرستان نرسد، مدیر این دستگاه آنچنان به شهرستان خدمت نکرده است، بنابراین مدیران باید بر پیمانکاران نظارت کرده و برای جذب وام از اداره کل به وزارتخانه رایزنی کنند.

شرافتی راد گفت: مدیران باید با مذاکره و مشورت در سطوح مختلف حق شهر را بگیرند، زیبا نیست که یک مدیر در اتاقش بنشیند و شجاعت و شهامت لازم را نداشته باشد.

وی بهره برداری از 37 درصد وام های ماده 16 کمیته مددکاری و 60 درصد از وام های مددکاری اجتماعی را اعلام کرد و گفت: یکی از مشکلات اساسی در جذب این نوع وام ها بروکراسی و قفل شدن پرونده های بانکی و مدیران است. از بانک ها می خواهیم این مسیر را برای تولید و اشتغال جامعه تسهیل کنند.

فرماندار تربت حیدریه گفت: شعار سال اعتلای پرچم نیست، اقدام است، بنابراین باید مراقب بود که با تنگ نظری مانع اشتغال و توسعه سرمایه گذاری نشود چرا که این شهرستان می تواند یک مرکز صنعت خراسان جنوبی گفت: «بنابراین اگر مدیران به صورت شفاف و قانونی وارد این حوزه شوند، مطمئناً کسی آنها را به چالش نخواهد کشید.

عدم واکسیناسیون ناقض نظام سلامت و حقوق بشر است

امام جمعه تربت حیدریه گفت: برخی با این توهم که واکسینه نشده اند نظام سلامت جامعه را بر هم می زنند و این یک حق الناس است و همه باید بدانند که نظر کارشناسان یک مرجع دینی است.

حجت الاسلام عصمتی افزود: اگر مردم در حوزه های مختلف به ویژه سلامت جامعه از نظر کارشناسان و نظام پزشکی تبعیت نکنند، سلامت جامعه که از نعمت های الهی است به خطر می افتد.

واکسیناسیون 85 درصد مردم تربت حیدریه

موسوی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تربت حیدریه از واکسینه شدن ۸۵ درصد مردم تربت حیدریه خبر داد. دوز را تزریق کردند.

وی میزان واکسیناسیون جامعه فرهنگیان و دانش آموزان را به ترتیب 90 درصد و 79 درصد عنوان کرد و افزود: مشکل خاصی در آموزش و پرورش نداریم ضمن اینکه طبق اعلام ستاد کرونا از کارمندانی که واکسینه نشده اند جلوگیری می شود. از حضور در محل کار.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید